06 de juny 2010

Coses que em passen [2]: estudiar a la UaB

Tinc un problema greu amb la "s" i les "ss", mai encerto).
.
Aquest cap de setmana volia estudiar "intensivament". Però jo no en sé! :-)
El cas és que, per evitar caure en temptacions, ahir vaig intentar estudiar en un lloc lluny del pc, i vaig tenir la "genial" idea de pujar a l'Autònoma (pq visc a Cerdanyola i baixar a la UB em feia pal).
.
Vaig arribar i feia molt bon dia. Un sol molt maco. Vaig entrar a la biblioteca i vaig veure-hi molta gent concentrada. Vaig pensar: quin pal! [visca la meva força de voluntat]:
I com que jo el que necessitava només era silenci (i estudiar sentada i quieta "no em va") doncs vaig optar per buscar un raconet a la gespa. No és difícil perquè la UaB té el campus més maco de Catalunya (en matèria de gespa, clar). Vaig trobar un arbre que feia ombra i m'hi vaig posar a sota. Tot anava bé fins que vaig mirar el tronc amb calma: ESTAVA PLE DE FORMIGUES.
Per tant, em vaig moure. Calia trobar un punt lluny del tronc però que encara fos a l'ombra de l'arbre (aquell o un altre).
I llavors va començar l'avorriment. Ja no sabia com posar-me. Fins i tot vaig dormir 15 minutets al solet (si estava tant bé!) I quan em vaig cansar de provar mil i una postures (d'estudi) em vaig aixecar per buscar un altre lloc.
I l'altre lloc va ser en un petit racó fora de la gespa, on tocava l'ombra i no hi havia bitxitus varis. Però llavors vaig començar a tenir gana i mal de cap.
Vaja, que fatal! XDDD
Finalment vaig agafar el bus i vaig tornar al pis (...)
.

4 comentaris:

Carolina ha dit...

Aiii, quin dibuixos més monos!

El campus de la UAB és preciós, si jo estudiés allà no podria anar a classe, m'estaria fora sempre XD

Neus Ferrer ha dit...

jajajajaja bonissim!!!!! m'encanta quan expliques coses que et passen acompanyades de vinyetes!!!!! t'he imaginat i tot allà!!!! :)

grajo686 ha dit...

jajajaja, genial!! a mi me pasa lo mismo. Que me lio con el ordenador en casa, me propongo ir a la biblio y chica! hay tanto silencio y la gente está tan concentrada, que me empieza a picar todo y me pongo super nerviosa pq no quiero hacer ruido.
Al final, termino siempre por irme a casa.
Una agonía si está la biblioteca a tope y silenciosa!!!

Anònim ha dit...

jajaja Eli que bona ls teva historieta! m'has recordat els meus temps universitaris, primer a la UAB i després a la UB, uufff aquella època va ser fantàstica! tan de bo pogués tornar a aquella època :-(
aprofita-la al màxim, Eli, que els anys passen volant i quan te n'adónis ja haurà acabat. Que vagi molt bé (Laura)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails