10 de juny 2010

Cançons q m'encanten [III]: Tomorrow (from Annie)

Tomorrow, de la pel·lícula musical Annie, és una cançó que sempre m'ha agradat molt. M'agrada la lletra, m'agrada el ritme, m'agrada el significat que pren!!
Després d'uns dies tant al límit, només em queda refugiar-me en cançons com aquestes i esperar el demà, el futur en sí. És una cançó molt optimista!
.
The sun will come out, tomorrow!
.
Us deixo el "cacho" de pel·lícula (tot i que si voleu mirar només un vídeo, mireu el segon):
.
.
Aquest, mireu aquest!
No sé d'un surt aquesta noia (és una mena de Hannah Montana), però en fa una versió excepcional (el vídeo no val massa la pena, escolteu la cançó). De veritat, us farà veure tot amb una millor prespectiva!
.
.
The sun'll come out
Tomorrow
Bet your bottom dollar
That tomorrow
There'll be sun!
Just thinkin' about
Tomorrow
Clears away the cobwebs,
And the sorrow
'Til there's none!
When I'm stuck a day
That's gray,
And lonely,
I just stick out my chin
And Grin,
And Say,
Oh
The sun'll come out
Tomorrow
So ya gotta hang on
'Til tomorrow
Come what may
Tomorrow!
Tomorrow!
I love ya
Tomorrow!
You're always
A day
Away!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails