13 de juny 2010

Camí de Sirga

Mirant ara el Google Reader he vist que avui alguns blogs estan fent homenatge a Jesús Moncada.
En teoria no m'hi puc unir perquè mai he llegit res seu i poc en sé... però en part, m'hi uneixo (molt pels pèls):
.
Una de les meves primeres feines com a bibliotecària va ser fent un conveni en una biblioteca escolar (parlo com si fos fa molts anys i només en fa tres) (però és que ha plogut molt des de llavors!). El cas és que era una biblioteca "PUNTEDU", i al projecte li havíen posat aquest nom, "Camí de Sirga" (CEIP Pare Poveda).
(A vegades penso que m'agradaria trobar una feina en una biblioteca escolar que fos normal (un contracte, jornada completa, 14 pagues, etc). Crec, però, que això no existeix. I com diu un amic meu, "el forn no està per panets")
.
El que més m'agradava era fer punts de llibre exclusius per als meus usuaris (sí, meus! eren meus! jejeje). La primera setmana vaig fer un disseny i fotocòpies, però després vaig pensar que demanar per fer fotocòpies era un rotllo, o sigui que tallava folis de la mida dels punts de llibre i feia dibuixets aleatoris. I si venia un/a nen/a i volia un punt de llibre amb una tortuga, pos marxava a casa amb un punt de llibre de tortuga. Que menys: la satisfacció dels usuaris per sobre de totes les coses!!!
.
Bé, ja callo. Us poso una foto!
.
Era d'un dia que vam comprar moltes novetats... :-)
(per cert, que la foto la van utilitzar pel vídeo "Welcome to our libraries") (ja vaig dir-ho) (al minut 4:22):
.
.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails