04 de juny 2010

Això és Catalunya: guia del patrimoni arquitectònic

Doncs aquí tenim el llibre.... el llibre on surt una foto meva! :-)
.
Val, d'acord que és una foto petita i tal, però jolin és meva, fa il·lusió :D
En petitet posa "Eli Ramirez".
.
La presentació es va fer dimarts a les 19:30 al Palau Moja.
Jo vaig estar treballant-hi 4 messos i mai vaig veure la bonica sala del primer pis (jo només catalogava al tercer pis) Sempre pensava: "el dia que marxi, els hi diré que em facin un tour per l'edifici"
.
Bé. Mai ho vaig arribar a demanar, però coses de la vida, l'he acabat veient (tot arriba, diuen).
.
Aquí hi va viure Mossèn Cinto i Verdaguer !!! (de fet la presentació del llibre es va fer a la sala principal, on hi havia una capelleta privada de tres cadires i un parell de sants).
.
La presentació va estar bé. Bé. Jo estava una mica cansada perquè havia fet torn de 10 hores, i com que van parlar 6 persones, hi havia ratos que desconectava (^^').
Però al final, ens van donar un exemplar a cada un! i van comnçar pel meu. Van cridar: "Eli Ramirez!" i jo: "jo! sóc jo!" :P
.
Finalment va haver-hi una mica de pica-pica: patates xips (amb coses vermelles que no vaig saber identificar si eren patates de colors o pètals de flors, i per no cagar-la, només agafava les de color groc) i sucs de la marca Granini. ;-)
I ah! xapes i punts de llibre de Patrimoni Gencat! (= jo amb poca cosa sóc feliç) ^__^
.

3 comentaris:

http://gemmamasdeu.wordpress.com/ ha dit...

Hi vas dedicar-ne o que?
si mai, m'arriba un exemplar d'aquets a les mans, voldré que me'l dediquis!
bon cap de setmana!!

Neus Ferrer ha dit...

Me'l ensenyaras????????? que bé!!!! encara que sigui petita com tu dius.. hi és i això és l'important!!!!! :)

Patrimoni.gencat ha dit...

Des de la redacció de patrimoni.gencat, et donem les gràcies pel teu comentari! Si vols que t'enviem un banner de patrimoni.gencat per posar-lo al teu blog, esscriu-nos a patclub@gencat.cat

Una abraçada,

Redacció patrimoni.gencat

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails