07 de maig 2010

Santiago de Chile!! Biblioteca Nacional !!!!!!!!

Sí, ja sabem els resultats! El famós programa PRÀCTIQUES D'ESTIU de la Facultat de Biblioteconomia i Documentació de Barcelona ja té resultats. La temptació va poder amb mi mateixa i vaig haver de sol·licitar plaça (que consti que serà la meva CINQUENA experiència internacional a causa de la Facultat xD) (Erasmus viterbo > pràctiques estiu Frankfurt > pràctiques estiu londres > BOBCATSSS Porto). Això si que es pot dir "treure-li suc a la uni":-)
.
I m'ha tocat el que havia demanat:
.
SANTIAGO DE CHILE
BIBLIOTECA NACIONAL
.
Estic súper contenta, no només perquè és una ciutat llunyana i que em fa molta ilusió (mai he estat a sudamerica) sinó també pel fet que sigui la BIBLIOTECA NACIONAL, o sigui, la biblioteca més important d'un país :-)
.
Mireu que maca!!!! I jo hi aniré cada dia!!!!
.
.
Portava dies nerviosa per saber si em tocaria o no! vaig dubtar molt de demanar-ho, però un cop vaig entregar els papers, no parava de llegir informació de la biblioteca i del país sencer. Sense adonar-me mirava webs de turisme... en el fons, la plaça duia les meves incials predestinades!
.
I vaig fer la millor carta de motivació del MÓN SENCER.
Com a mínim, estic segura que va ser la més original de totes xD, perquè era en plan friki, amb dibuixos i tot!
.

(Bé, he de dir que la carta de motivació tb s'havia de fer en anglès i me la va fer una mica el Google Traductor.
Però això millor que no ho digui molt fort, no fos cas que em retirin la plaça! és un secret, vale?)
.
Total, que ahir per la tarda vaig rebre una trucada de l'Amadeu Pons (és un profe que s'encarrega d'aquestes coses internacionals i en dies així té els seus minuts de glòria perquè ha de trucar a molts estudiants i anunciar-lis bones notícies). Suposo que es deu sentir com el Messi quan marca un gol i tothom està content.
.
I em va dir que sí. Que Xile era mí.
.

8 comentaris:

Anònim ha dit...

Felicitats!
Ja ens explicaràs!!

Carolina ha dit...

És increïble!! Santiago de Chile!! *___________* Moltes felicitats!!!!!!

Amadeu Pons ha dit...

Hola Eli,

Com tu dius, aquesta serà la teva cinquena experiència internacional "gràcies" a la Facultat.

Confessa: ho fas per tenir un diploma honorífic a l'alumna més "bellugadissa"?

Fins aviat, felicitats!

Lleonard Pler ha dit...

Enhorabona, Eli! Me n'alegro que t'hagi tocat la teva primera opció. Fa bona pinta, i sona important això de "Biblioteca Nacional".

I m'encanta que possessis dibuixets a la carta de motivació, clar que sí!

tidusin ha dit...

felicitaaats!!! quina emoció!!! saps d'algú més? el Quim va a Londres!

Felipe ha dit...

oye tú! y di que tienes un par de colegas la mar de majos en Chile, que espeaba verlo entre tus comentarios y nada de nada.... luego no pidas ayuda....

Eli Ramirez ha dit...

jajajaja que bueno
tienes razón :P perdona! me dejé llevar por la emoción del momento

Neus Ferrer ha dit...

Nena.. això és genial!!!!!! has d'estar tant emocionada... jo perquè ja saps que no m'atreviria.. soc massa dependent per aquestes coses.. pero tu, que t'encanta conèixer món... és una gran experiència!!!!!! enhorabona!!!!! crec que t'ho mereixes!!!!! i molt!!!!!!! espero veuret aviat i m'explikis.. que tens mil novetats!!!! per cert.. la fotografia de la Biblioteca impressionant... Sincerament ha de donar gust entrar cada dia allà...
L'altre dia vaig anar a la de Lloret per fer la pràctica de la secció d'infantil per la uni.... i que fatal està tot.. espero que ben aviat tinguem la nova.....

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails