15 de maig 2010

No tinc temps per a res!!!

M'he liat jo sola. I no tinc temps per a res, ara!
Aix. Estic esperant q arribi ja juny per tenir, com a mínim, els caps de setmana lliure per poder dedicar-me a les coses q em venen de gust (com buscar catxés, veure més pel·lícules o ordenar una mica els punts de llibre que se m'acumulen!).
Una imatge google (faria un dibuix però no tinc ganes d'enxufar l'scàner ijijijij):
.
.
A sobre sóc una mica inútil (i inconscient), per voler presentar-me a unes opos que ni de lluny les aprovaré, per matricular-me a trenta mil assignatures i anar a classe en plan zombi o directament no anant-hi... etc etc etc
Però aix! que fer quan ja està tot a mitges? res, no s'hi pot fer res, ... continuar!
.
Apa, bon cap de setmana! espero q sigui millor que el meu, que no veuré la llum del dia xDDD
Demà passeu pel blog, que tinc programada una crítica de peli. Una dels 80. No de les 10/10, però bastant mítica.
.

1 comentari:

Neus Ferrer ha dit...

Estic d'acord amb tot el que dius.... No tinc temps de res.. tot se'm acumula i no se quan fer les coses... avui no he anat a la uni.. era la festa de la inaguració de la FEP i nomes tenia una hora de classe.. porto des de bon mati fent treballs.. no puc mes... em fa mal tot i encara em queda feina per hores i dies.. ¬¬ i nomes em queda una setmana per acabar classes i entregar-ho tot... jo tb vull que arribi final de curs per fer coses al cap de setmana... vull passejar.. buscar catxes amb tu... descansar... aix... quines ganes de que passi un mes!!!!!!

un petonet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails