11 de maig 2010

[Marcapáginas] "Subiditos de tono"

Pero sólo un poco, y verbalmente, no os penséis xD (este blog es muy decente).
Hace unos años, el Servei Lingüístic de la Universitat de les Illes Balears editó esta bonita colección de 7 marcapáginas para promocionar el catalán.
.
Detrás de cada uno, hay un poema erótico. Para que os hagáis un poco a la idea, os copio un par de frases:
.
.
"Anem al llit", et propose, besant-te,
bruna, la pell, els pits, el coll, la boca..."
.
.
"Els mots s'estimen
en mi, pel gran amor
que jo els tenia.
Es nuen i desnuen
seguint llur fantasia".
.
.
"Qui és mestre d'amor
del guany ja pot viure"
.
.
"T'estim perquè existeixes.
La més clara dimensió del meu amor,
i la més alta, es diu tocant-se"
.
.
"Mai cap amant no ha gosat arribar
al lloc extrem des d¡on tu m'acarones".
.
.
"Quan ella dorm el gaudi somnolent
del vell jardí vibrant de flors i nit,
passant per la finestra sóc el vent,
i tot és com un alenar florit."
.
.
"perquè ets jove, amiga,
i d'aire lleuger.
Encara que fugis
et perseguiré"
.

5 comentaris:

Moroboshi ha dit...

Homeeee! D'això parlàvem ahir! He, he...

Neus Ferrer ha dit...

UUUUaaaaaauuuuuu!!!!!!! Són genials Eli!!!!!!! :)

Eli Ramirez. ha dit...

Tinc un pack per tu!

Neus Ferrer ha dit...

Per mi'????? m'ho dius a mi???? uuuooooo!!!!!! :) Jo tinc els de la uni... els que van fer la meva classe pero no se perque encara no me'ls han donat... ara li vaig a recordar a la mireia... :)

L'HOME DELS DIJOUS ha dit...

Uau!!! Això sí que és pujar el to del bloc!!!
Jo també en vull un joc... o dos. On m'hauré d'adreçar? Ah! Ja ho sé!! "Perquè ets jove, amiga, i d'aire lleuger (sobretot això!). Encara que fugis, et perseguiré."

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails