24 de maig 2010

Lost season finale

És una entrada sense sopilers perquè a diferència de moltes altres persones, jo no l'he vist acabar [encara].
He estat a les portes...
.
Tenia un pla perfecte quan va començar l'any: posar-me al dia, anar al dia... etc etc. S'havia organitzat una megafesta Lost a Barcelona i tenia molt clar que hi volia anar i tal.
.
I veia la data final llunyana... ho anava deixant... però poc a poc s'acostava EL DIA FINAL! i com que jo sempre sóc de deixar-ho tot per l'últim moment, doncs aquesta vegada no ha sortit bé.
.
Tot i així, ahir em vaig empassar 5 capítols seguits, que crec que no ho havia fet mai amb cap sèrie (no tinc massa constància amb aquestes coses, és superior a mi xD).
A mitjanit tenia vist fins el 6x13, i l'opció de quedar-me desperta i veure tot a Cuatro m'atreia...
-
Però siguent realistes, havia de posar els peus a terra! D'acord, avui no treballo. Però he d'estudiar, tinc coses pendents i a més he de nar al metge! .. si em quedava tota la nit desperta, quan podria recuperar les hores de son?
.
Mala gestió del temps per part meva!!! Però bé. No penso llegir cap spoiler (tot i que en 6 temporades no me n'he sortit massa amb aquest propòsit!) i entre avui i diumenge l'acabaré de veure. I ja està! No s'acaba el món :D Tenint en compte que CAP altra sèrie m'ha enganxat tant, em sento orgullosa d'haver arribat quasi fins al final, i no em sento menys fan per tal fet :-)
.
.
El que em sap greu és haver fet un "fail" en un dels meus propòsits realitzables...
.

2 comentaris:

Akiko-chan ha dit...

Nunca me llamó Lost... ahora me he enganchado a Héroes... aunque también voy a mi ritmo tranquilo y pausado... xDDDD

Nodami ha dit...

jajajaja Eli, jo encara no he vist Lost, no he ni començat!!! jajajajaja ánims!! tu pots!!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails