22 de maig 2010

12es Jornades: Dia 2 (part 2)

Un altre cop jornades (és que no podia resumir-ho tot en una sola entrada xDD).
Però aquesta ja és l'última. Parlaré de l'última part de l'últim dia.
.
En realitat, de fet... tot el que volia dir ja ho he posat al Blog del Dijous.. i tornar a explicar-ho tot crec q no val la pena, ja que per això existeixen els enllaços. Així doncs...
.
(que aquesta última entrada m'ha quedat força friki, la veritat)
.
Jo només vull afegir que m'he fet fan del Claudi Alsina xD
.
És un home que ja el vaig veure parlar a la conferència inaugural de les IV Jornades de Biblioteques Escolars (aquí tenim el que en vaig dir en aquell moment) i el vaig trobar molt divertit. En aquell moment el seu discurs va ser el de com estimar les matemàtiques. També, com en aquesta ocasió, va utilizar música per acompanyar :-)
.
Aquesta vegada va fer un discurs en el quan es dividia la seva personalitat en dos: el Claudi prensent i el Claudi futur (112es Jornades, 2110, 125è anivrsari del COBDC). Com ja he dit a l'altre blog, utilitzava unes ulleres de sol per diferenciar-se xDDD
.
Quan va fer la conferència a les Jornades de Bteques Escolars va parlar d'un llibre que vaig trobar molt guai (un llibre per estimar les matemàtiques): One hundred hungry ants. Cada cop penso que me'l compraré per eBay i mai ho acabo fent...!
.
.
Una vegada vaig fer una foto a la qual li vaig posar aquest títol. plagi? bé, una mica només... però digueu-me... quin títol podria tenir sinó aquesta foto??
.
.
I bueno, m'estic anant totalment de tema de les 12JCD!
Vull tornar a repetir aquí que els carmels de papabubble van ser genials :P (al blog del dijous n'he posat una foto, o sigui que neu cap allà)
.
:-)
.
I bé, ja dono per finalitzada la crònica. Molt subjectiva i segurament poc útil per a les persones q vulguin realment saber que s'hi va dir... però jo aquestes coses no les sé fer gaire bé! per mi es tant important les madalenes de la pausa café (o les tovalloletes de paper que hi havia als lavabos, extremadament qualitatives) que la intervenció de tal persona a tal conferència. I oju, que no estic menysvalorant res! però suposo q per les coses ja més formals podeu trobar moltes altres vies d'informació. Algú, docs, havia de fotografiar els carmels XDDDD!
.
Fins a les #13JCD doncs!
.

1 comentari:

Grelda ha dit...

Síiii Alsina-Terminator al poder!!! hauríem de crear el seu club de fans!!! llástima que la música de "Gone with the wind" no va sonar!! problemes tècnics suposso!! jajajaja saps si algú va grabar el discurs? vull tornar-ho a sentir!!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails