21 de maig 2010

12es Jornades: Dia 2 (part 1)

Ahir vaig acabar ben baldada (sobretot per culpa del metro i la renfe), però sempre és un cansament agradable quan aquest prové de coses que agraden. Va ser el segon dia de les Jornades.
La cosa està clara, poden haver-hi mil jornades cada any, però aquestes són "Les Jornades", les més importants, les més conegudes.
I anar-hi sempre està molt bé. Almenys a mi m'agrada!
.
La veritat és que el dia va ser força intens. Moltes sessions interessants que m'agradaria comentar... però que requereixen una mica de calma per redactar-ho tot amb ordre. Tanmateix, al blog del dijous n'estic fent una mena de crònica per fascicles, o sigui que us remeto cap allà
.
.
Avui o demà continuaré amb la part de la tarda, que té més gruix pel fet de tractar-se del 25è aniversari del Col·legi.
Per no repetir-me, aquí afegiré coses que no he dit allà (en plan més subjectiu):
.
1. La foto oficial del pòster de DIXIT
.
.
...i 2. Us recordeu que ahir us vaig comentar que la difusió del SIS (Servei d'Informació Selectiva) molava molt perquè eren unes cartes? Doncs avui he fet una "foto oficial" als membres de l'equip:
.
.
I bé... encara queda per explicar... però ho deixo per un altre dia!
.
Per cert! Ja vaig desvirtualitzar a dues persones: @txescu i @_dgil (que per cert, és molt alt). Vaig a dos per jornada jajaja (a les 11es van ser la @gamoia i @unquepassava.
.
Apa, bon cap de setmana!
.

4 comentaris:

SU ha dit...

Eli,

no sé si en tinc tants per complaure a tots dos (Ferranunquepassava i tu), però "aquí qui no corre vola..."; o sigui, espero les vostres adreces a llegeixesoque@gmail.com

Queda dit.

Petó i encantada,

SU

Daniel Gil Solés ha dit...

Ha estat un plaer, Eli, les desvirtualitzacions són sempre interessants i enriquidores

Ferran (Un que passava) ha dit...

Hahaha! Eli, a mi em va passar el mateix quan vaig conèixer en Daniel, vaig pensar "però que alt que és!". I ni tu ni jo som baixets... ;-)

Eli Ramirez ha dit...

jajaja és que és això... jo normalment no estic acostumada a mirar cap amunt quan parlo amb algú xD
:-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails