20 de maig 2010

12es Jornades: Dia 1

Ahir va ser el dia 1 de les Jornades Catalanes d'Informació i Documentació. Avui serà el dia 2.
.
No m'extendré massa perquè tot el que havia de dir, ja ho he dit al Blog del Dijous... però tot i així, em permetré una versió més subjectiva de l'assumpte i fer honor al nom del blog! :P
.
La veritat és que no vaig poder aprofundir massa: vaig arribar a quarts de cinc i em vaig posar de cap a la Sala A (Nous espais, nous usos. Nous usos, nous espais). La sala estava plena i vaig sentar-me en una de les poques cadires que quedaven buida (per no dir l'última?).
.
El que van dir em va agradar molt. Hi participaven una bibliotecària (la Carme Fenoll) i dos arquitectes (Ramon Sanabria i el Santi Romero).
Vull destacar una cosa que ja he posat al Blog del Dijous, però que em fa gràcia repetir-la:
.
Els assistents a la xerrada teníem unes cartolines de colors i a vegades es feien preguntes i el públic "podia votar" segons si estava d'acord o no (o a mitges). Copiaré el meu propi dibuix:
.
.
I les coses que vaig anotar (la lletra no s'enten massa però és que era sobre uns folis):
.
És una mena de quadre-resum xD
.
I buenoooooooooo. Després van haver-hi les comunicacions. Totes molt xules, la veritat. Sempre està bé aprendre noves coses i agafar noves idees.

I parlant d'idees, m'encanta la difusió del SIS (Servei d'Informació Selectiva).
Són cartes ^^!!! Les escanejo perquè les veieu:
..
.
I ara m'en vaig al "segon dia" (sóc una mica desastre a l'hora de "desvirtualitzar"... :P)
.

4 comentaris:

http://gemmamasdeu.wordpress.com/ ha dit...

Merci Eli per anar explicant.
M'hagués agradat poder-hi anar però com que porto només un mes a la feina d'ara... no em veia en dret de demanar festa.
Esperaré la crònica del 2n dia.

salut!
G.

Ferran (Un que passava) ha dit...

I tímida com és tothom la va veure entrar a la sala... ;-) Les votacions van ser divertides, i més perquè el moderador no s'enterava de què votàvem i deia els resultats al revés :-p

Eli Ramirez ha dit...

jajajaja cert cert, això no he comentat. No sé quines conclusions sortiran dels resultats jejeje.

I la veritat és que quan vaig entrar a la sala i vaig veure tanta gent i només un asientu a les primeres files em volia morir xDDDDDDD

Carme Fenoll ha dit...

Bones! Me n'alegro que us agradés i que us ho passéssiu bé. La idea de les cartolines era per conèixer la vostra opinió, fer-ho més interactiu tot plegat i generar polèmica. El tema donava per molt. Estem en contacte. Gràcies.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails