19 de maig 2010

12es Jornades Catalanes d'Informació i Documentació

Avui i demà seré (juntament amb moltes altres persones) a...


Enguany són (com ja es veu) les 12es, i coincideix amb el 25è aniversari del COBDC.
.
L'ubicació aquest any és al Hotel Rey Juan Carlos I i s'han centrat en tres eixos temàtics:
.
  1. Emprenedoria i empresa: creació de noves empreses, innovació, consultoria, nous perfils professionals, etc.
  2. Continguts i sistemes: metadades, web social, drets d’accés a la informació, digitalització i preservació digital, etc.
  3. Espais i usos: arquitectura i unitats d’informació, cohesió social, màrqueting intern, interacció i cooperació, etc.
.
Penso que el temps passa molt ràpid i aviat estarem jugant al parxís a la llar de jubilats. Jo vaig anar a les 9es quan portava pocs mesos en el món bibliotecari (van ser al novembre del 2004 i jo encara no sabia si acabaria el primer curs de la diplomatura o em cansaria abans).
Ara "ja m'he fet gran" i sóc bibliotecària amb un títol que ho demostra xDDDDD jajajajaja
.
No, però ara en sèrio. El temps passa volant.
.
AHHHHHHHH!
I una altra cosa!
Des de DIXIT (que per si no ho he dit mil vegades, és el lloc on treballo) hem fet un pòster per a les Jornades. Com ja vaig dir -crec que pel Twitter-, potser no serà el millor pòster del món ni el més maco, però és el NOSTRE pòster, i jo em faré una foto al costat d'ell :-)
.
Apa, ens veiem després a les #12JCD!
.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails