23 d’abril 2010

Sant Jordiiiiiiiiiiiiiii (amb dibuixos)

M'encanta Sant Jordi. Sí! És la meva festivitat preferida (juntament amb Nadal, és clar).
.
Avui tinc un dia força ple, però tan bon punt surti de la feina, niré per la Rambla a barrejar-me amb la gran quantitat de gent i a mirar si aconsegueixo alguns punts de llibre (Sant Jordi = Sant Punt de Llibre). :-)
[això, clar, si em dóna temps i NO PLOU ¬¬]
.
I com que sóc fan de Sant Jordi, us deixo amb alguns dibuixos (alguns no està ni esborrat al llapis, ja ho sé, però és que, tal com va dir el Toni en aquest mateix blog, així li dóna més to de "còmic d'autor") (la manera mona de dir "no tenia ganes de currar-m'ho més :D)
.
.
FELIÇ SANT JORDI!
...

4 comentaris:

Moroboshi ha dit...

Aquest "Toni" sóc jo? Ei, avui he baixat per les Rambles i he pensat que estaria bé trobar-te i conèixer-te per fi en persona, però ja veig que ets en un lloc concret que no sé ni on és. En fi, un altre dia serà. Jo ja no surto més de casa, el Sant Jordi per als solters recents és una merda, em sap greu dir-ho. Ja n'he tingut prou.

Akiko-chan ha dit...

Wooo~
Me encanta el segundo dragón del tercer dibujo!! Es genialoso~ *O*
Que envidia... con lo bien que me lo pase el año pasado por las ramblas todo el día... y hoy me pase la mañana limpiando tanques... Aish~

Eli Ramirez ha dit...

Sí Toni, ets tu. Ho vas comentar crec el dia que vaig fer auells dibuixos pel meu amic..
Jo Sant Jordi ho veig com una súper festa perquè barreja moltes coses..

1) els punts de llibre
2) el llibre i la lectura (eixos de la meva professió) xD
3) Esperit català (molt més que l'11, que sempre és massa solemne)

Jo no ho veig com el dia dels enamorats... tot i que entenc q la situació entre tu i jo és ben dierent...!


Jjeje me alegro q te guste el dragón Akiko :P (limpiar tanqués también tiene que tener su qué.. ijij)

Neus Ferrer ha dit...

genials!!!!!!!!!!!
per cert ens hem de veure!!!!! fa massa que no ens veiem!!!!! :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails