21 d’abril 2010

[Marcapáginas] ... se acerca Sant Jordi!

Se acerca Sant Jordi y se van oliendo las novedades ... :-)
Yo de momento sólo os puedo poner dos, pero relacionadas, claro está, con el mundo bibliotecario!
.
En primer lugar tenemos el ya clásico "La biblioteca baixa al jardí", de la biblioteca del Museu Marítim de Barcelona. En el reverso podemos leer un fragmento de La pell freda (Albert Sánchez Piñol).
.
.
Aprevecho para comentar que tienen un blog!: http://bitacolammb.blogspot.com/
.
.
La segunda novedad es del Centre de Documentació DIXIT.
Vale, sí, es autobombo porque es dónde trabajo yo (y la idea de hacer un marcpáginas fue mia, y el resultado han sido 7200 ejemplares!) Aunque parezcan muchos, os advierto que puede ser complicado encontrarlo, puesto que ya se han empezado a repartir por diferentes sitios y entidades relacionadas con el Departament d'Acció Social i Ciutadania.
Os pongo una foto de esta mañana, cuando los hemos recibido:
.
.
Podéis venir el dia de Sant Jordi si quereis! se han programado varias actividades, mirad mirad!
.

6 comentaris:

Akiko-chan ha dit...

Que monosos~
^-^
Yo si consigo libro con marcapáginas te lo mando! (es que no es que me fie de los suministros de la Illa... xD)

Eli Ramirez ha dit...

ajjajaja por??

Grelda ha dit...

Pasaré al matí, abans de anar al marítim!!! vull el meu punt de llibre!!!

Neus Ferrer ha dit...

encara no l'he rebut.... però ja tinc ganes de veure'l!!!!! per cert he mirat les diferents activitats que vau fer a dixit elk dia de st jord.. i m'hauria agradat assitir a diverses.. ho arribo a saber i vaig a passar el dia a Bcn....

Eli ha dit...

Neuuus no el rebràs! perquè encara no has rebut el carnet!
No constes encara del tot a la base de dades!!
però jo te'n guardo uuun!

Neus Ferrer ha dit...

jooooo..... :( llavors fins que no rebi el carnet no rebré res de res????? val!!!! doncs guardemen un!!!!!

Per cert les de la meva classe van vendre roses i pinçes i resulta que tb punts.. i no ho sabia.. ho vaig veure de casualitat a una foto... i els hi vaig dir!!!!! molta gent els hi ha demanat i els van vendre tots... :( pero la noia que s'encarrega li he dit que jo en volia dos de cada i m'ha dit que me'ls imprimirà.... o sigui que auna els tingui te'ls regalaré!!!!! aquests em fan ilu ja que seran de la meva carrera!!!!!! :)
muaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails