16 d’abril 2010

Històries de tren (II): L'home que vivia dins un marc

M'agrada mirar a la gent del carrer. No ho faig en plan morbós, sinó més aviat sociològic (carrera que, per qui no ho sàpiga, va ser la meva primera "vocació" i vaig començar-la a la UaB xD)
.
Val, no era el meu destí ser sociòloga, però una mica si que em feia gràcia.
Ara em limito a fer sociologia barata. O ni això.
.
Bé, el cas és que el que m'agrada més quan estic al tren o pel carrer és observar a la gent i veure que fan, llavors m'imagino les seves històries... perquè fan una cosa o una altra, a on van, d'on vénen... m'encanta també escoltar converses dels nens que surten de les escoles, sobretot si els vénen a buscar els seus avis (de fet, ara que hi penso, vaig fer una entrada similar fa temps!).
.
Avui he vist a un home que vivia dins un marc. Com que no li he fet cap foto, us n'he fet un dibuix.
Ell pujava les escales mecàniques sent el protagonista induscutible de l'obra, tot i que segur que no se n'ha adonat. Qui sap, potser aquell marc l'ha trobat a les escombraries i pensa restaurar-lo i utilitzar-lo per enmarcar una pintura... potser és ell mateix qui fa aquestes pintures. O fotografies.
Potser vol regalar-lo a un amic. Potser té un amic artista.
Qui sap si l'ha trobat a les golfes de l'antiga casa dels seus avis? potser està pensant en vendre'l. Per ebay, als encants... o potser a alguna d'aquelles botigues de coses antigues que decoren la part més gòtica de la ciutat.
.
Potser... vol fer una foguera. Fins i tot podria ser probable que el necessités per una obra de teatre infantil que ell potser dirigeix. Un monitor d'esplai? massa gran, però pot ser...
.
.
I empanada amb la música i els pensaments, el trajecte a la feina sembla que a vegades es faci més curtet...
.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

"el trajecte a la feina sembla que a vegades es faci més curtet..."

I els teus apunts ens fan més curtet i amè el matí de la feina...

Gràcies, Eli!

Eli for President!

Neus Ferrer ha dit...

Eli.. aquesta entrada m'ha fascinat. En serio. Mai has pensat en escriure articles? o un llibre? o alguna cosa on deixar anar la teva imaginació? Jo vaig poques vegades en tren. Però quan ho faig també m'agrada escoltar, observar i també em faig les meves pròpies històries sobre les persones que hi ha al meu voltant. I com tu dius.. el temps passa més ràpid... Però si, aquesta entrada m'ha agradat molt.

On deu ser ara l'home del marc??? I el marc??? ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails