12 d’abril 2010

Geocaching cooperatiu :)

Ahir, nova sessió de geocaching a Lloret de Mar.
He descobert que és un vici que va súper bé per treure l'strès acumulat durant la setmana :-)
.
Ahir va ser diferent perquè vaig fer "d'amfitriona" al meu poble, ja que va venir una companya de la uni (Gemma Torrent) amb "part de la seva família" :-)
.
Jo vaig preparar una ruta:
.
.
1- Hotel Olympic
2- Oficina de Turisme
3- Estàtua de l'àguila
4- Estació d'autobusos
5- Plaça Pere Torrent
6- Esglèsia
7- Ajuntament
.
En el primer no vam tenir sort, i en el segon tampoc. Quan busques i no trobes t'envaeix una sensació de fustració molt gran!
Després vam fer cap a l'estàtua de l'àguila de Fenals. Allà ens vam trobar un home, un geocatxer que havia vingut des de Barcelona a buscar els últims que li quedaven de Lloret.
Allà SÍ vam tenir sort i vam trobar un catxé de mida petita (s'agraeix que no sigui mini :D).
.
En aquest punt vaig comprovar que l'equip de la Gemma i l'Andreu anava més ben preparat: duien una caixeta de tresors per intercaviar i unes enganxines amb el seu nick.
O sigui que jo ara també me n'he fet:
.
Amb un espai per posar la data de la trobada.
.
L'home que ens vam trobar ens va donar una pista clau per al catxé de l'Oficina de Turisme, i abans de marxar a dinar, vam tornar-hi i el vam trobar :-)
.
El de l'Estació d'autobusos no el vam trobar pas, però el de la Plaça Pere Torrent sí (i això que hi havia "mercadillo"). S'ha de reconèixer que la pista de la web era acertada! i la veritat és que és un catxé molt ben amagat per a que no sigui trobat per a borratxos però sí per als jugadors.
.
El de l'Esglèsia està desaparegut oficialment, perquè per tercera vegada que miro, allà no hi havia res! I finalment sumem el de l'Ajuntament.
.
Aprofitant que estàven ells estàven allà, van fer tres més que jo ja havia fet (Antiga Torre de defensa, Plaça Melcior Montero i Plasseig Agustí Font). I com que encara ens sobrava una mica de temps, vam aprofitar per buscar un altre: el de la plaça Dr Ernest Adler, un catxé magnètic que havia canviat de lloc feia poc.
.
.
Estic pensant en "amagar-ne" uns quants. No per Lloret, que hi ha molta cosa.. però potser per Cerdanyola :-)
.

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Quin honor, surto al teu blog!! jeje
Ja tinc més pistes pel de l'estació d'autobusos!! A més, el van trobat el dia 10! Mira els logs i en trobaràs!!!!

Andreu ha dit...

Tu amaga! També és gratificant veure com la gent els va trobant!

Jo en tinc dos pels Ports però aquesta setmana amb sort amagarem un a Plaça Lesseps. Vé de pas pels guiris que van al Park Guell, així que probablement en poc temps el visiti molta gent (ja faré un logbook llarg, jeje).

Eli Ramirez ha dit...

Gemma, quines pistes? no sé...
Jo vull trobar-lo!
A més he vist que n'han posat un de nou. Potser aquest finde me'l busco i l'afegeixo a la col·lecció :)
Hem de nar a Cabrils!

Andreu, he de mirar les normes per amagar. Algun consell?
Els del port prop de la Barceloneta són teus?

Aviam si aquesta setmana puc trobar el del Fossar de les Moreres! :)

Vull arribar als 100 abans que acabi l'any jiijijj

Neus Ferrer ha dit...

Al final hauré de buscar-me una nova acompanyant per fer geocatching.... un dia que no vinc i ja en tens més a la llista, una taargeteta amb el teu nom, llocs on voler anar... i mil coses que no sabia... snif... ja no em vols com a companya de viatges....
bueno suposo que era el que havia de passar.. que no coincidiriem... no passa res ehhh t'ho dic en broma. quan ens veiem et donaré el gps que tu l'utilitzaras mes que jo... i ja miraré de fer que en Jose vingui amb mi.... perquè sola no m'h veig... jeje i si no amb el meu germà.. a veure si amb ells coincideixo!!!!!!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails