28 d’abril 2010

Frases de carrer (I)

Hi ha una revista de la qual en són "fan", la TimeOut Barcelona.
És la única que em compro, tot i que no ho faig d'una manera sistemàtica. Quan per exemple vaig a Blanes amb el tren (els divendres) acostumo a comprar-la per llegir-la al tren. Sempre hi veig moltes activitats interessants però la falta de temps real m'impedeix realitzar-les!
Ara bé, una de les seccions que més m'agraden és la de "Al carrer", que recull frases que la gent diu pel carrer... (amb gràcia, clar).
.
No és la meva intenció superar-los, però des del meu petit blog faré un homenatge a la secció i si algun cop sento frases que em fan gràcia, les compartiré.
La que poso avui la vaig sentir el dia de Sant Jordi.
.
.
Context:
(les Rambles plenes de gent i arran d'una paradeta de llibres infantils (editorial) hi havia un parell de persones disfressades de personatges de ficció)
.
Noia darrera meu [emocionada]:
.
TÍA! MIRA! EL MUÑECO DE LILO Y STING! ES EL LILO! VAMOS!
.
1- No és Lilo y Sting, és Lilo i Stitch
2- Per molt que no sàpigues com es diu el ninu que tens al davant, NO és el que penses
.
3- No pot ser el LILO perquè, en tot cas, LILO és el nom de la nena de la película xDD
.
I res més, que em va fer gràcia i ja està. Sé que quan ho expliques no fa gràcia (de fet hi ha un grup de Facebook que es diu així "es que contado así, no tiene gracia..."). Però a mi la frase em va encantar XD.
.
Pd. El rat penat que estava materialitzat a la Rambla és Bat Pat (gràcies IRIS per la informació!)

1 comentari:

L'HOME DELS DIJOUS ha dit...

Una miqueta a l'Sting sí que s'hi assembla, no? Jo diria que només li falta la guitarra, però la carona... és la seva!! Message in a bottle...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails