11 d’abril 2010

El Barça és més que un club!

Avui és diumenge però no hi ha crònica pel·liculera. No n'he vist capi no estic inspirada per fer cap homenatge a cap clàssic cinematogràfic. Ara bé, hi ha una cosa molt important a dir... O tres, tres coses.
.
1- El Barça és el millor equip del món. I m'agrada ser del Barça (tot i que reconeixo públicament que només em miro els partits "importants", perquè de futbol no hi entenc gaire) :D (però això ho fa tanta gent que no em sento culpable)
.
.
2- Messi és el millor jugador del món. Els gols que li va fotre a l'Arsenal van ser pur espectacle.
.
.
3- Victor Valdés potser no és el jugador més guapo del món. Però si el porter que està més bo del món :)~
Té uns aires de killu que m'encanta...
.
.
Tot i que, ehmm... he de reconèixer que el Ferando Torres (El niño de l'Atlético, el Kid del Liverpool...).. doncs el Torres... el Torres... m'encanta :)
.
.
Però m'agradava més de jovenet (vegeu foto superior).
.
Per acabar, un vídeo:
.
.

1 comentari:

Virginia M. ha dit...

A mí el futbol me pirra, especialmente la liga española y la premiere, y el Barça es mi pasión. ¡Estoy disfrutando mucho con los últimos partidos!

Coincido con tus gustos por Víctor Valdés (¿por qué nadie lo ha llamado todavía para hacer de modelo como a otros?), y Fernando Torres (es tan mooooonoooo). Yo añado a Gerard Piqué, que también está muy bien majo él...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails