15 d’abril 2010

Cançons q m'encanten [I]: Lemon Tree (Fool's garden)

Sempre dic que a mi m'agrada molt la música però la veritat és que no estic gens al dia de res del que sona. Cadascú té els seus gustos, i jo sóc més del plan oldie (tot i que de l'any 2009, per exemple, en destacaria unes quantes, no dic que no!). O sigui que bueno, ni que sigui per mi mateixa -en plan inventari-, començaré a fer (de tant en tant) entrades amb les cacnçons que més m'agraden. A vegades en posaré dos o tres d'un mateix grup. No sé. ja veuré.
.
Començo amb una de les meves cançons preferides del món mundial: Lemon Tree.
M'agrada per... no sé. No sé si és pel ritme, per la lletra, per la senzillesa de l'anglès, per haver-la cantat mil cops a karaokes... no sé... però m'encanta :)
I us deixo amb un vídeo [no oficial] que sempre m'ha fet gràcia (bé, des de que el vaig veure).
.

.

I'm sitting here in a boring room it's just another rainy
Sunday afternoon I'm wasting my time I got nothing to do
I'm hanging around I'm waiting for you
But nothing ever happens- and I wonder


I'm driving around in my car I'm driving too fast
I'm driving too far I'd like to change my point of view
I feel so lonely I'm waiting for you
But nothing ever happens- and I wonder


I wonder how I wonder why yesterday you told me
'bout the blue blue sky and all tall that I can see is just a yellow lemon-tree
I'm turning my head up and down
I'm turning turning turning turning turning around
And all that I can see is just another lemon-tree


I'm sitting here I miss the power I'd like to go out
taking a shower but there's a heavy cloud in side my head
I feel so tired put myself into bed where nothing
ever happens- and I wonder


Isolation - is not good for me
Isolation - I don't want to sit on a lemon-tree
I'm steppin' around in a desert of joy Baby anyhow I'll get another toy and every thing will happen-and you'll wonder


I wonder how I wonder why yesterday you told me 'bout the blue blue sky and all tall that I can see is just a yellow lemon-tree I'm turning my head up and down I'm turning turning turning turning turning around And all that I can see is just another lemon-tree

.

2 comentaris:

L'HOME DELS DIJOUS ha dit...

M'ha agradat molt el vídeo, Eli, i m'agradaria cantar aquesta cançó al karaoke algun dia amb tu (no l'he cantada mai encara!!).

Neus Ferrer ha dit...

Molt bona Eli!!!! Feia temps que no l'escoltava. Però m'agrada. Jo penso que amb la música em deixo enganxar amb les noves però passat un temps les avorreixo i les que més m'agraden i recordo són cançons força antigues... O sigui que jo també sóc un tan especial amb la música. ara m'ha donar per escoltar jazz i blues... :) Em relaxen i em concentro més.... ;)

Escoltar aquesta dóna molt bon rotllo!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails