16 de desembre 2009

Ja tinc una nova feina! CDE-UaB

Bé, després de 13 dies desesperats cercant feina, avui ja puc confirmar que tinc alguna cosa a fer al gener i que no em moriré de gana ^_^
.
Es tracta d'una beca a mitja jornada. La veritat és que jo en principi no buscava ni beques ni convenis ni mitges jornades, però vaig veure l'oferta aquesta a diferents llocs i la veritat és que em va temptar força... m'interessa la temàtica del centre i la veritat és que l'idea d'anar provant coses noves m'atrau (tot i que he de dir -i ho dic sincerament- que la feina on he estat aquests últims 4 mesos m'ha agradat molt i en guardaré molts bons records!)
.
I ara em preparo per un nou repte i un nou entorn. Estic contenta, sí!
.
No deixa de ser curiós, però, un detall: fa un parell d'anys, aquest mateix centre va realitzar entrevistes a ex-erasmus que volguèssin respondre algunes preguntes voluntàriament... i jo vaig fer-ho! :-) Qui m'anava a dir que al cap d'un temps acabaria a aquí?
.
.
I per respondre, t'enviaven un lot de productes de la Unió Europea:
.
..

3 comentaris:

Virginia M. ha dit...

Lo de las becas y convenios está bien por: 1.adquieres experiencia y engrosas tu currículum. 2.Si les gustas, igual no ahora, pero en un futuro pueden contar contigo.

Siempre es bueno formar parte de la bolsa de trabajo de varios sitios. Y lo mejor es si ya de entrada te apetece y te gusta el sitio. Es lo principal.

Anònim ha dit...

De vegades fem coses "generoses", sense pretendre obtenir-ne cap resultat en benefici propi (com contestar una enquesta) i al cap del temps el favor se'ns torna cap a nosaltres...

Nens i nenes: feu el bé, perquè com diu el refrany català... "Tal faràs, tal trobaràs"...

:-)

Anònim ha dit...

en serio et van donar tot això al fer una enquesta???? està molt bé....

m'alegro moltissim que ja tinguis una nova feina... ara estaras me stranquila tot el nadal.... oi???
i ara ja podem mirar billets per viatjar...

per cert durant el mes de desembre els dies que treballo ( que encara no me enterat gaire quina son...) al fianl seré al puntet de llloret.... vindras algun dia???? aixi podem mirara tb alla algun viatge!!!! :) estaré amb la mar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails