13 de novembre 2009

Street View arriba a tota Catalunya.... (o això diuen)

Són diversos els blogs i les webs que avui han parlat de Street View (el servei de Google relacionat amb el Google Maps i l'Earth que permet veure imatges al detall dels carrers de les ciutats)
.
Se suposa que, a partir d'avui, estan ja disponibles tota una sèrie de poblacions que fins ara no hi eren (fotografies que ja s'havien fet fa messos però que encara no s'havien posat en línia per a consultar). Jo he llegit tota contenta que fins i tot es podia veure a nivell de pobles més petits de 1000 habitants... però... ai! a quin nivell? perquè de Lloret i Blanes,.... jo només n'he vist "sreetviewada" la carretera principal... (i m'he quedat amb les ganes de veure casa meva).
.
O sigui que tinc ... un disgust molt gran! :P
.
Però com que en el fons sóc una noia molt conformista, em quedo amb els pocs retalls de la meva vida que he trobat:

1. L'entrada al meu carrer, des de la carretera Blanes-Lloret-Tossa. Hum. Tenint en compte que és el carrer comercial més important de la ciutat/vila, la foto no l'afavoreix massa, no. La botiga Vodafone de la cantonada ens indica que el cotxe Google va passar molt d'hora... perquè a l'estiu (data de la presa de les fotografies) sempre està a reventar!
.
.
2. Una imatge del cole a on anava (Col·legi Immaculada Concepció). Centenari i maco, però com a l'anterior cas, la façana vista pel darrera deixa molt que desitjar! A la part de la dreta hi havia bosquet i jardinets... :-) (web oficial del centre). Aix, ara que m'ho miro amb prespectiva... m'agradava molt el meu cole...! Era súper macu, i tenia un piló de llocs secrets!
.
.
3. I per fer el triplet d'imatges, us deixo amb l'Elefant Blau, el lloc on netejo el cotxe normalment (això està ja més en zona Blanes)
.
.
*Entrada relacionada: Street View by Google: La Facultat (Blog del Dijous)
.

4 comentaris:

Jordi Domènech Montané ha dit...

De Vilafranca també només es veu la cantonada del meu carrer, però és un carrer molt menys cèntric que el teu...Tenen les fotos almenys un o dos anys.

A Vic puc veure perfectament casa meva. Les fotos podrien ser o abril o setembre de fa un any, doncs hi ha algunes senyeres penjades.

Parlant del tema... m'agradaria aquesta feina, tombar en cotxe pels puestos!

Rosendo Manrique ha dit...

A Sort (Pallars Sobirà) també han passat només per la carretera principal i prou, però s'han pres la molèstia de "patejar-se" les carreteres secundàries i surten tots els poblets del municipi, alguns que ni arriben a 10 habitants... Les fotos són d'aquest estiu, a una companya de feina "l'enganxen" en horari laboral a la terrassa del cafè, hehehehe...

Eli Ramirez ha dit...

Jo de Lloret no he vist res més... ara, suposo que si busqués el meu pis de Cerdanyola sí que el trobaria. Suposo que el fet de que la població pertanyi a la província de Bcn dóna més punts... O_o

I a Sort... heu tingut sort :-)
(broma fàcil). Almenys teniu els poblets documentats...
Jo crec que encara falta una tercera o inclús una quarta etapa, per arribar a la total profunditat de la geografia catalana!

Jordi Domènech Montané ha dit...

La proximitat a BCN ajuda sempre... I val a dir que alguna vegada si he hagut d'anar a algun lloc que no coneixia, doncs l'Street View ajuda.

Re F1: Encara que no comentis, el meu blog també està perque n'apreneu a poc a poc!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails