06 de novembre 2009

Pastisseries Mauri

Com que sempre parlo de restaurants, aquesta setmana faré una excepció (almenys, de moment) i us parlaré d'una pastisseria d'aquestes clàssiques de la ciutat:
.
.
Entrar-hi és retrocedir vàries dècades.
La web (aquesta) explica en detall l'història de la família, no sense oblidar les penúries de la Guerra Civil i els bons moments que van venir després. Tampoc cal que faci un copia-i-pega, o sigui que si us interessa saber-ne més, podeu llegir-ho allà mateix. :-)
.
.
Avui en dia, la pastisseria ofereix un ampli ventall de serveis:
.
- Pastisseria i Bomboneria (un paradís de gustos!)
- Saló de té (ja només el nom ho diu)
- Restaurant (no sé com és perquè jo només hi vaig anar a berenar)
- Xarcuteria (que tampoc la puc valorar personalment)
+ Servei de càtering (també especial segons festivitat de l'any)
.
Tot està en un mateix local que s'ha anat ampliant al llarg de la història, als números 102 i 103 de la Rambla Catalunya.
.
La veritat és que el lloc és molt maco, molt senyorial (vale sí, digueu-me pija si voleu, jo mateixa ja sé que no ho sóc pas! :P ! però de tant en tant, berenar en un lloc així és macu... jajaja).
I està molt transitat eh! gent per tot arreu, taules plenes, mostrador ple...
.
Vaig menjar un pastisset de TV3:
.
(tot i que com sempre, menjo amb els ulls... ja que no l'havia provat mai i em va fer gràcia, però clar, porta una extranya crema de taronja que no em va pas agradar massa, jajaja) ^^'''
.
Altres pastisseries comentades al blog: Takashi Ochiai
.

2 comentaris:

Lleonard Pler ha dit...

Jo hi anava sempre amb la meva àvia, tenien pastes molt bones ^___^

Neus Ferrer ha dit...

M'ENCANTAAAAAA!!!!! o sigui és autentic.. és preciós!!!!!! jo vull que m'hi portis!!!!!! siusplau!!!!!!! uffff haig de tronar ja a veuret perque m'has de portar a molts llocs!!!! jajaja en faré una lista ja mateix per no oblidARME de cap lloc,,,,

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails