07 de novembre 2009

Odio estar malalta!

Odio estar malalta!
No hi estic acostumada... i quan em poso malalta, vull curar-me al moment!!!

Total que fa uns quants dies que em notava el coll fatal, però no li vaig donar importància. Dijous em feia encara més mal i vaig anar a la farmàcia a comprar uns carmelets d'aquests marca Placebo que se suposa que vas xupant i marxa el mal de coll ... (mai hi he cregut ¬¬)
.
Però ja divendres va ser lo peor. Em vaig aixecar fatal, amb coses blanques al coll (que no em pasava des de que era súper peque!) amb molta calor, mig marejada... i vaig decidir -ara sí- nar al CAP. Però jo odio el CAP... sempre està ple de iaius amb problemes múltiples i cada un s'hi està mitja hora dins per explicar-li a mentge que s'ha costipat ¬¬....
.
Resumint, que em van donar tota aquesta pila de medicaments:
.
.
Que si pastilles per la febre, per la inflamació, per la infecció... i un protector d'estòmac que sempre el donen perquè així tanta pastilla no et faci sortir una llaga (quin detall).
Jo em pregunto, a cada medicament, no podrien posar-li, ja de base, un 0.5% del protector? odio les pastilletes. Podrien fer combinats, no?

És que és un rollo... que si una tres cops al dia durant 7 dies, que si l'altra 1 cop al dia durant 5 dies... i al final és un embolic! Si fessin combinats, seria més fàcil. "Combinat grip", "Combinat angines"... etc.
.
Per cert, que ja estem al novembre. Com passen els dies, no? Aviat serà nadal. Visca Nadal! M'encanta el Nadal. Tot!!! Des dels carrers amb llumetes fins a la sopa de galets de St Esteve... i les nadales ^^! i amics invisibles! i decoracions nadalenques a les cases... aix.... que arribi ja... i s'acabi ja el semestre....
.

3 comentaris:

Akiko-chan ha dit...

Mejorate!!!!
Yo ando baja de energía... nada que no pueda recuperar en cuanto tenga un finde libre (cosa que no sé cuando ocurrirá... por navidad quizas...xDDDD)
Si, noviembre ya de nuevo... hace nada estaba llegando a Bcn...y...y... ya nada! Aish... que cosas...
^w^

Eli Ramirez. ha dit...

en navidad descansaremos todos :_)
cuídate tu tb mucho! :)

Moroboshi ha dit...

Doncs a mi del Nadal el que més m'agrada són els regals, seré sincer. Fer-ne i rebre'n.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails