16 de novembre 2009

Odio estar malalta! (Segona part)

Lo meu ja és de chiste.

Divendres 6 de novembre: després de un parell de dies amb molèsties al coll, em desperto amb el coll blanc i inflat. Acudeixo al CAP.

Dissabte, Diumenge: Coll inoperable. No puc pràcticament ni empassar saliva. Per tant, possibilitats de morir d'inanició (Esgotament físic provocat per insuficiència o privació d'aliments) ¬¬ xDDD

Dilluns 9: Torno al CAP. No són angines. Em retiren la medicació, em punxen alguna cosa miraculosa i em diagnostiquen mononucleosis (eins!?). Per la tarda tot bé. Torno a ser jo, i em donen un medicament de llimona súper bo.

.......Després d'una setmana perfectament saludable, dissabte, 14 de novembre, em converteixo amb Miss Topitos: comencen a aparèixer puntets vermells arreu del meu cos. Horror. Pànic.

Diumenge: Torno al CAP. Efectes secundaris de la mononucleosis tractada inicialment amb un producte dedicat a les angines falses (amb base d'amoxicilina o algo així). "Aquesta malaltia provoca fatiga i esgotament físic, i exigeix repós. Has nat a treballar aquesta setmana? hauries d'haver estat al llit". "Jo estic bé" "No, no ho estàs, mira't".
.
Resultat: em donen la baixa. Però jo no la necessito! tinc el cos bicolor però estic bé, JODER!
.
ODIO ESTAR MALALTA!
...vull posar-me bona...
.

4 comentaris:

Moroboshi ha dit...

La mononucleosi no és la malaltia coneguda també com a "malaltia del petó"? A l'institut hi havia noies que l'agafaven, precisament les que tenien nòvio des de feia poc.

Què has estat fent? XD

Eli Ramirez ha dit...

ja joer... això es diu. Però és que jo no he fet res! Li vaig dir a la metgessa i em va dir que no li donés importància, que tb s'agafa d'altres maneres ¬¬'
I que tenir baixes les defenses influeix molt.

Sóc una pobre indefensa ¬¬

xD

Només em pot passar a mi, agafar malalties de quinceañeros... O_O

Lleonard Pler ha dit...

A mi una vegada em van deixar acusant-me d'haver contagiat precisament això, però era mentida (es va contagiar a un botellón).

Neus Ferrer ha dit...

jo.. tambè odio estar malalta!!!!!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails