03 de novembre 2009

I can catalogue it

.
.
Em trobo ara en un punt d'inflexió. Realment, m'interessa acabar la llicenciatura? es tracta d'un 50% que no sé si m'aportarà benefici un cop acabada... però que ara per ara em porta temps, diners i energia.
Realment es valorarà laboralment a un llicenciat? Val la pena?
.
Dic tot això sense cap desànim ni res. Simplement com a plantejament. Alguns podran dir "però si ja casi estàs!" però, error, falta la meitat. I sí això em servís per alguna cosa tangible, diria... buenu va... però no ho tinc tant clar.
.

3 comentaris:

SenyoretaFrancis2009 ha dit...

Que no et van regalar un llibret que es titula "Los doce hilos de oro" el dia del teu aniversari? Doncs jo crec que el que cal és aplicar alguns dels dotze principis, dels dotze fils que planteja el llibre, al dubte existencial que tens dins del teu caparronet.
Un consell, Eli: Fes-ho mentre escoltes "She has no time" o "Can't stop now", d'aquell CD de Keane que tant t'agrada. Sembla que només pels seus títols podrien ajudar-te a prendre alguna decisió en un o altre sentit.
Ànims!!!

tidusin ha dit...

t'entenc perfectament! Jo m'ho he plantejat molts cops amb el Grau. Suposo que es la perspectiva laboral...

Neus Ferrer ha dit...

mmm.. jo no puc opinar sobre aquest tema.. nomes t'escric per donar-te anims i per dir-te que aqui estic escribint al teu blog!!!!! :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails