08 de novembre 2009

Algunes fotos californianes... (I)

Lo bo que té estar malalt i haver de fer llit (sense poder parlar ni pràcticament beure ni menjar ¬¬) és que tens temps per fer coses per les quals normalment no tens temps. Llavors he decidit mirar-me les fotos del viatge que vaig fer a terres californianes durant l'estiu, i, resultat d'això, us poso algunes fotos... (un altre dia, més :D).
.
1. Aquesta foto està feta a Hollywwod, on hi ha lo de les estrelles. Al teatre Kodak hi ha mans i peus sobre ciment, i entre d'altres, estan les dels protagonistes de Harry Potter:
.
.
2. La següent foto és un "atardecer en Santa Mónica". Si bé és cert el que diu la cançó i "Nunca llueve en el Sur de California", cal avisar que fa MOLT vent i molta rasca. Aquesta platja es va fer famosa -entre altres coses- per ser escena de la sèrie Los vigilantes de la playa (Baywatch). Les casetes són iguals (però els vigilantes són més criatures....). El que es veu de fons és el muelle aparegut en centenars de pel·lícules, amb atraccions i nòria inclosa.
.
.
3. I un altre cop jo. Aquest cop, en una font d'aquestes típiques al barri de Beverly Hills (bé, no cal dir la sèrie per la qual es va fer famós el barri...). Resulta molt proper de Bel-Air i Merlose Place.
.
.
4. Aquesta foto que veureu a continuació és feta des de Monterey (CA), un petit poble coster que té com a principal atracció uns vaixells que et porten mar endins per veure balenes i dofins. El pitjor viatge en barca de la meva vida. 4 hores interminables i insuportables que només vaig veure terra i sofà i a molt apurar, un parell de cues de dofinet.... llunyanes. Per sort, poc després de sortir del port, vam veure aquests bitxos acomiadant-nos:
.
.
5. San Francisco. Clar exemple d'explotació infantil (és que el nen és molt petit!):
.
.
6. San Francisco, també. En aquest cas, veiem una gavineta que acaba de fer les seves necessitats :-)
.
.
7. I última (pel moment). Interior de la presó d'Alcatraz. És una de les coses que més em va agradar i sorprendre del viatge. La visita està molt ben muntada perquè és guiada (a través d'auriculars àudio-guia) però et deixen anar al teu aire de la manera que vulguis i sense límit de temps. De les mil i una fotos que vaig fer dins el recinte, de moment potser em quedo amb aquesta, que és l'entrada... on es dutxaven, els hi donaven l'uniforme i un parell de tovalloles.
.
.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

:O m'encanta lo d Harry Potter!

Anònim ha dit...

estás súper mona a la foto de Beverly! i amb la cara moreneta...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails