13 d’octubre 2009

Samarretes Pampling! :D

M'havia oblidat de comentar la súper compra de la setmana :-)
(jo no és que sigui de comprar roba en excès, però tinc el vici de les samarretes mones jajaja!)
.
Aquí teniu la meva nova adquisició!:
.
.
L'he comprat a la mateixa web on fa un parell d'anys vaig comprar-me la famosa samarreta de la galeta suicida (que m'encanta! i molt!)
.
.
Podeu veure'n i comprar-ne a la web de PAMPLING. Aprofiteu que ara estan reventant stocks i tenen alguns models a 5 euros! :-)
A més, tenen un programa de fidelització i podeu guanyar punts comprant samarretes i votant dissenys (dissenys que després poden estar a la venta, clar!). I aquests punts es tradueixen en descomptes ;-)
.

1 comentari:

Neus Ferrer ha dit...

m'encanten !!!!! estic per comprar-ne una ehhhh pero les talles que???? com son????? :P

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails