12 d’octubre 2009

Raima: la botiga del paper

Hi ha botigues en les quals és molt agradable deixar-s'hi caure de tant en tant. Un exemple seria la botiga Raima (Comtal, 27. Barcelona)
No és que hi entri massa sovint (de fet, per aquell barri hi ha moltíssimes botigues d'aquest mateix àmbit que m'agraden!), però quan hi vaig, sempre acabo comprant alguna cosa. Ni que sigui un parell de bolis de colors! :-)
.
La botiga, segons veig a la pàgina web, està especialitzada en tall a mida, enquadernació i carpeteria, capses a mida, ofertes cap als majoristes, regals d'empresa, assesorament i serveis per a professionals (vaja, de tot una mica, no? jiji).

A més, organitzen annualment un concurs d'Il·lustració i disseny. A l'última edició, el tema era "El paper i la música", i a la web podeu veure'n els millors resultats.
De totes maneres, com que sé que no anireu a la web, jo us en copio una petita mostra:
.

(1. Escolta, d'Adrianna Wallis. 2. Papiroflexia, de Marc Delgado.
3. Raima equalitzadora de totes les coses, de Clara Cortés)


Jo no vaig sortir d'allà amb les mans buides (bé, anava a fer-ho, ... gràcies Neus pel regal!) i al final vaig sortir d'allà amb aquesta magnífica llibreteta:

.

.J'aime le Petit Nicolas!

.

I per cert, sabeu que vol dir RAIMA?

Antigament per fer llibres utilitzaven plecs de paper. Quan hi ha 25 plecs, és com una vintena part d'una raima, i se'n diu "mà". Una raima són 20 mans de paper, o sigui, 500 fulls. :-)

..

8 comentaris:

Anònim ha dit...

Crec que la primera botiga especialitzada en paper a Barcelona va ser Pepa Paper, al c. París prop d'Aribau. Encara funciona.

Eli Ramirez ha dit...

Pepa Paper tb mola molt! :-)

Anònim ha dit...

Has de veure la peli del petit Nicolas!! Per cert, no sabia que les aventures d'aquest vailet t'agradessin...
Fins un altre

Neus Ferrer ha dit...

OOOOOOOOOOOohhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!! es super maca la llibreteta.. i la meva tambè!!!! era impossible marxar d'alla sense elles.. em cridaven i em deien: neus compra'm .. portam amb tu!!!! i clar jo ho vaig fer!!!!! ;) m'alegro que t'agrdes.. aixi semre hi haura un coseta a la tea habitació que et recordarà a mi!!!! jijij... i labotiga em va encantar!!!! si tingues més diners hauria comprat moltes cosetes mes!!!!! i tant!!!!! gràcies a tu eli per portarmi!!!!!! muuuuuuaaaa

Eli Ramirez. ha dit...

Pos neus saps què?
ara faig servir la llibreta com a agenda, i no em separo gens d'ella! ja t'ensenyaré com ho he fet... a més, faig dibuixets i hi apunto moltes coses jijiji

Iris ha dit...

jo també tinc aquesta llibreteta, però me la vaig comprar a París.
Ai, si no en comprés tantes...

Eli Ramirez. ha dit...

Jo cada cop que compro una cosa mona penso "i ara què en faig?"... :-)

Neus Ferrer ha dit...

si???? la fas servir d'agenda???? això vol dir que definitivament la teva agenda ha deixat d'existir no??? jejejeje es que son super mones!!!! jo la meva encara està intacta.. la tinc sobre l'escriptori però no l'he fet servir encara.. vull que sigui per alguna cosa bona!!!! :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails