09 d’octubre 2009

Laie: Llibreria, cafè...i restaurant.

Ahir vaig dinar a un típic lloc barceloní al qual encara no hi havia posat mai els peus: a la llibreria-restaurant Laie del carrer Pau Claris (Pau Claris, 85).
.
..
Mira que llibreries he anat a moltes (sempre cercant punts de llibre, jejeje), però mai havia entrat a cap Laie. Segons la web, n'hi ha tres: c/Pau Claris, MNAC i Museu Picasso.
.
La part d'abaix és una llibreria. Però de les maques, eh! De les que venen llibres de tota mena... I la part de dalt, darrera d'un vidre, és on hi ha el cafè restaurant.
El que ho fa maco, és la decoració: han mantingut les rajoles, les portes i alguns altres detalls de l'antic edifici on es situen. De dia hi entra molta llum natural, i això ho converteix en un espai molt agradable.
.
.
Per dinar podeu triar plat de carta o menú (que està per 13 euros, aprox). Jo vaig triar menú i en vaig quedar ben tipa: de primer, arròs a la milanesa i de segon, botifarra a la planxa amb patates. Inclou beguda i postre, i vaig optar per mousse de xocolata (hi havia 4 o 5 opcions a escollir).
.
La veritat és que m'ho imaginava més simple o més cutre, i em va sorprendre molt gratament.
A més, al marxar vaig passar per la llibreria i vaig poder adquirir 3 punts de llibre que crec que no tenia. Què més es pot demanar? :-)
.
.
Valoració final: 7'6

Menjar (varietat): 8/10
Menjar (quantitat): 7/10
Menjar (qualitat): 8/10

Preu: 6/10
Servei (personal): 8/10
Ambient del local: 9/10
.

3 comentaris:

Neus Ferrer ha dit...

jo tb vull veure aquest lloc!!!!! m'hi portaras la propera vegada que vingui???? i fem el cafe allà????? jejeje

Akiko-chan ha dit...

Weeeee~~ Yo a esa libreria fui!!! Pero no sabía eso del restaurante... Curioso!!
Y si, la verdad es que mucho mejor este foro, pero bueno...
Y no, eres única, imposible encontrar otra como tu!!
^w^
Kisuuuuus~~

Anònim ha dit...

Eli,
A veure si amb tants restaurants et posaràs com una VACA???

jajajaja

És broma!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails