08 d’octubre 2009

Google Reader

La falta de tiempo se ha convertido en mi way of life. Pero la tecnología está para ayudarnos...
Creo que era de las pocas personas que aún no tenía un agrupador de estos con RSS (que manera tan profesional de hablar que tengo, no?). Bueno sí, tenía a medias el Google Reader, pero me daba un palazo impresionante organizarlo todo. Hasta que lo hice.

Ahora estoy contenta. :-)
.
.
Ya no voy de blog en blog ni de web en web... sino que cuando tengo un ratillo, abro el reader y miro lo que hay de nuevo. Súper práctico, sí, lo sé... (más vale tarde que nunca, no?)

Hay algun inconveniente, como el tema comentarios, visitas, diseño,... (que ya no veo tan mal desde que varias personas ya me han dicho que solo me siguen via reader) pero para mí, ahora mismo es el rey! en serio: la solución! ahora puedo leer todos los blogs que me interesan [que son bastantes, y organizarlo ha sido un poco caos!!! jajajaj] a sólo un par de cliks!
.

6 comentaris:

Mariaina ha dit...

Eli! Gran entrada, jo també sóc fan del GoogleReader. M'encanta :) :) :)
Ara, et voldria fer una pregunteta per veure si em pots donar un cop de mà... si un bloc no té RSS per sindicar saps algun lloc on crear-te-la perquè t'arribi a l'agregador?? Si tens la solució et faré un petit homenatge (et guardaré punts de llibre!!! ^^)

Una abraçada!

Jordi Vendrell ha dit...

Ah... jo tenia el mateix problema amb el Google Reader: mai acabava d'acostumar-m'hi. A nivell funcional, el reader em sembla correcte, fa el mateix que tots els lectors de feeds i ho fa be. El que em tira una mica enrere es el disseny del programa. Qualsevol dissenyador de webs una mica pro sap que per llegir grans quantitats de text lo ideal es tenir pocs elements en pantalla ja que aquesrs disreeuen a la vista. Trobo a faltar un disseny mes minimalists amb la font del text mes ben escollida. Els blogs ben dissenyats es llegeixen millor in situ. Busqueu un blog anomenat A list apart, es un bon exemple.

Eli Ramirez ha dit...

Aina, no sé...mm, has mirat de posar directament la web al reader? jo mai busco el botó RSS...!

i Jordi, si, ja he mirat el blog, massa blanc però, pel meu gust :) ajjaja

Mariaina ha dit...

Sí, és clar! Però hi ha pàgines que no es poden sindicar :'( buuu... Merci =ment!

Nodami ha dit...

Jo faig servir bloglines més que el reader. Questió d'acostumar-t'hi!
Aina, he trobat alló dels feeds! mira aquesta eina http://feedity.com/

És aquest el blog que menciones Jordi? http://www.alistapart.com/

Eli Ramirez ha dit...

Grelda, a mi em van dir que Bloglines s'estava extingint...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails