20 de setembre 2009

S'ha mort el creador de Shin Chan!

Yoshito Usui, creador de Shin Chan, va desaparèixer el passat dia 11, i ahir van trobar el seu cos en el mont Arafume. Es veu que va caure mentre practicava senderisme :-(

Fins avui no s'ha pogut, es veu, confirmar-ho, doncs tot i que el cos va ser trobat ahir, per recuperar-lo ha fet falta un helicòpter. Va passar a 100 metres de la cima.

Shin Chan ha sigut un personatge entranyable i polèmic. No són poques les associacions de pares que han volgut prohibir-lo en tots aquests anys.
.
,
De l'autor, poques coses se'n deia. Estava casat i tenia tres filles, i mai va voler publicar cap fotografia seva.

A Japó seguiran publicant les seves històries fins a finals de desembre, doncs aquest mateix mes l'autor havia portat a la revista on treballava les properes entregues. Portava publicant des de 1990!

A mi em sap greu, i recordo un joc de GameBoy japonès que vaig comprar quan era més petita en el qual hi venien molts jocs. Tots ells eren japonesos, i si bé podia reconèixer a Sailor Moon o Doraemon, també va ser en aquell cartux on vaig veure per primera vegada aquest nen amb cara de mongeta.
.
Sigui com sigui, ara ja s'ha acabat. Descansi en pau.
.

3 comentaris:

Anònim ha dit...

És impresionant com te'n enteres de tot!!!! t'envejo saps?????
jo passo moltes hores sense saber que fer.. tu sempre aproftes el temps i tens mil coses a fer i a més sempre son interessants!!!! i a part t'enteres de jocs, sortejos, webs guays, de noticies... etc etc... ets la meva idol nena!!!!
neus

skaps ha dit...

A la meva biblio els SHIN-CHAN són del que més moviment té de lectura en sala i préstec, de manera que el trobarem a faltar... :(

Soyyoeldani ha dit...

Es una gran putada.... soc super fan del ShinChan des de que es va començar a emetre a TV3. tinc tots els comics les pelis.... una gran perdua!!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails