22 de setembre 2009

[Marcapáginas] XVI Trobada de Col·leccionistes

El domingo fui al encuentro general de coleccionistas en motivo de las fiestas de la Mercè. Había gente para todo: marcapáginas, palillos, llaveros, sobres de azúcar, calendarios, lápices... de todo! :-)
.
Yo me dejé caer por allí un rato y cambié algunos (siempre me sabe mal porque yo tengo pocos para intercambiar y la otra gente, muchos!). Ésto es lo que compré:
.
- Puzzle de 3 piezas, en honor al centenario del nacimineto de Hergé. Está editado por la Associació de Col·leccionistes de la Garrotxa (coleccionsaacg@yahoo.es). Incluye dos marcapáginas más, sin formar puzzle:
.
.
- Y este segundo puzzle, esta vez editado por El Troc. Se trata de un marcapáginas doble (necesitas dos para hacer puzzle):
.
.

6 comentaris:

Moroboshi ha dit...

Quina enveja això del Tintín! A veure si m'hi enganxaràs i tot. Per curiositat, quant et van costar els cinc?

Eli Ramirez. ha dit...

5 euros el pack. Normalment les associacions de col·leccionistes vénen puzzles de punts i el preu va més o menys a euro per punt.
Aquests en concret tenen moltes col·leccions publicades i algunes són súper maques!

va, comença a fer col·lecció :)

Eli Ramirez. ha dit...

No! mentida. 4 euros.

I normalment els puzzles de 5 peces valen uns 3 euros.

:-)

Lleonard Pler ha dit...

M'encanten els punts de Tintín...

neus ferrer ha dit...

eli a mi tb m'estas donant ganes de fer col·lecció ehhh.. farem un tracte... com la meva coleccio mai serà tan extensa com la teva.. aniré guardant punts de tot arreu i els guardaré a una capseta però sempre que en tingui un que tu no... te'l donaré!!!! aixi hauré contribuit de petita manera a kla teva colecció.. val???? son super chulos aquests!!!! ja en tinc uns quants mes per donarte xk una amiga de la uni li vai dir que en tenies molts i que feies coleccio i em va dir que me'n portaria que la seva mare en tenia moolts ( es la noia que treballa a la biblio de vilobi!!!) has vist com penso amb tu????? :P un petonet
neus

Eli Ramirez. ha dit...

jajaja vale siii! jo et donaré repetits perquè comencis :D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails