15 de setembre 2009

Llicenciatura,,,et al.

De nou han començat les classes.

M'agobia una mica pensar que he de fer i aprovar 6 assignatures (i més quan de les 6, ja en veig una que sé que em costarà i una altra que no m'acaba de fer el pes tampoc...) i aix. Però suposo que anirà bé (m'agrada queixar-me). I estic una mica trista. Jo voldria agafar un avió i anarme'n a treballar a una biblioteca a l'altra punta del món (però que jo entengui l'idioma... o sigui... Xile o tal...) No sé.
.
Avui, però, m'han fet un regal! Punts de llibre from Lewisham! (gràcies Carles ^^!). Demà per la nit si tinc temps ja us posaré alguna foto. Són simples però són super autèntics, de library-library!
.

2 comentaris:

Akiko-chan ha dit...

Suerte!!!
Que tu estas hecha para ser bibliotecaria!!!
(yo no! xD aspiro estar hecha para ser biologa... ^^)
Algún día (cuando los encuentre) te mandaré algún punto de libro... =P
Kisuuus~~

Moroboshi ha dit...

Dues coses. Jo a la carrera tenia 7 assignatures cada semestre perquè em semblava natural fer-ne tantes com pogués, no volia passar-me segles per fer els més de 300 crèdits que tenia, però tothom es queixa quan en té més de 3. No ho acabo d'entendre, i no estic especialment dotat per als estudis, per tant no sóc cap màquina. Quin és el problema? Anar a classe de 9 a 15, sense tenir descansos per estirar-se a la gespa? Jo no els vaig tenir mai. No t'estic fument la bronca, però m'agradaria saber com és el teu cas concret perquè de veritat que no ho entenc, tothom pensa com tu, dec ser estrany.

La segona cosa: has llegit "Kafka a la platja"? Va sobre una biblioteca. Encara l'estic llegint, per això.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails