02 de setembre 2009

La filla del Ganges (Asha Miró)

Aquests dies que vaig bastant amb el tren aprofito per anar llegint. Bé, de fet, molt-molt no llegeixo, perquè tant a l'anada com la tornada vaig força adormida i al cap d'unes quantes pàgines ja dormo plàcidament! ijijij
.
L'altre dia vaig llegir-me "La filla del Ganges: la història d'una adopció" (Asha Miró).

És un llibre curtet i amè que corria per casa des de fa temps, i ara he trobat el moment per llegir-lo.
Bé, la veritat és que el fet de que l'autora fos una persona mediàtica m'havia frenat força, però... sense cap motiu justificable. Potser perquè m'agraden més les històries anònimes.

L'Asha ens explica la seva història partint de la tornada al seu país de naixement 20 anys més tard d'haver-lo deixat.

Ella ens explica com, als 27 anys, va decidir tornar al lloc on va viure els seus primers anys de vida (primer a un orfenat de Nàsik fins als 3 anys i després a un altre de Bombai, fins als 7).
Ella només volia una família, i a força d'anar insistint va aconseguir que li'n trobèssin una a Barcelona.

Conscient d'aquesta sort, el llibre repassa aquest retorn a l'infantesa, no sense nervis, pors i emoció.

Hi ha una mena de segona part d'aquest llibre (L'altra cara de la lluna). És quan realment descobreix la veritat dels seus orígens i tal (van fer un reportatge a la tele fa temps...) quan me'l llegeixi ja us diré que tal.
Ara de moment estic llegint un que és SÚPER TRIST i fa molta pena, quasi per plorar de ràbia a cada pàgina: "Nacer mujer en China". També ja us diré que tal!
.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

és molt maco aquest llibre, Eli! i el següent també, l'has de llegir!

Anònim ha dit...

el de nacer mujer en china ja me l'he apuntat.. i ara m'apuntaré tb aquest... aixi m'agrada que tingui idees de llibres k lavors no se mai llegir... :)
neus fm

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails