19 de setembre 2009

Ja han arribat!

Ja són aquí els meus àlbums Hofmann!!!!!!!!!
Recordeu que fa una setmana us vaig dir que hi havia una promoció per aconseguir-ne gratis? encara es pot! jo ja en tinc un parell :-)

El primer l'he fet amb les fotos d'un cap de setmana que vaig anar a Caravaca de la Cruz, per trobar-me amb antics companys de l'erasmus.
El segon, vaig pensar de fer-lo d'alguna cosa que no fòssin viatges (típic), sinó una mica més del dia a dia. I vaig pensar d'utilitzar fotos del curs 2007/08 (que si St Jordi, la calçotada a la Selva del Camp, fotos de coral, sopars, aniversaris, amic invisible...)
.
Han quedat molt cucus... i lo millor? For free!
.
.
I Hofmann
.

3 comentaris:

Anònim ha dit...

que guay!!!!! quan vingui a cerdanyola me'ls ensenyaras???? aixi tindré mes idees que ara mateix estic fent el meu i m'esta quedant mlt cutree crec.. jooo no en se.... vull molts albums!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! mil petons !!!!!!!!!!!!!!!!!
ahir m'ho vaig passarmolt i molt bé amb tu!!!!!! tatimu molt saps????????
neus

Eli Ramirez. ha dit...

Segur que no és tan cutre com dius!!!!

Farem moltes més coses. Eurodisney només va ser el principi del curs :-) !

neus ferrer ha dit...

si!!!!! aixi m'agrada!!!! la setmana que ve que vindre a bcn amb tu ( no saps la ilu que em fa ) pensarem i farem la llista i tot!!!!! si???? muuuuaaaaa

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails