21 de setembre 2009

DisneyLand-Paris in one day!

Dissabte vaig anar a EuroDisney. Però només dissabte. Sí, sí! Visto i no visto.
.
Vam trobar un vol d'1 euro anar i 1 euro tornar, sense tases... i vam dir, doncs mira, anem a EuroDisney. Jo hi havia anat fa forces anys (més de 10!) i ho recordava mooooooolt gran. Realment, no ho és tant. Es pot fer perfectament en un sol dia. L'únic problema és si vols pujar a tot (llavors no hi ha temps). Al ser dissabte i amb molt de sol, hi havia força gent.
.
Us poso algunes de les atraccions a les quals vam anar.
.
1- It's a small world: És un recorregut amb barca en el qual vas veient nines i ninus de tooots els països i cultures que canten a la vegada una cançó súper enganxosa (it's a small, small world, la la la la laaa). Us enllaço un vídeo que he trobat al Youtube, amb tot el recorregut. Realment, costa veure-ho tot, hi ha ninus cantant per a tots costats!!
.
2- Pirates of the Caribbean: Similar a l'anterior, però amb pirates per tot arreu cantant. Hou hou, hou hou, que buen pirata soy... (però en anglès, clar). Tampoc dones a l'abast d'assimilar tot el que passa! :-)
.
.
3- El castell: No és un castell. És EL CASTELL. I sota, hi viu un drac :-)
És el mític castell rosa de la Bella Durmiente, que presideix el parc. A la part de dalt hi ha unes vitrines precioses! Us faig un collage amb les fotos que millor em van sortir (les altres són més xurro, jajaja!):
.
.
4- La casa del terror: En realitat, no és terror. Ara no recordo el nom real de l'atracció (sí, i em fa mandra buscar-ho xD). M'encanta perquè està súper ben feta. No és la típica casa de por que vas caminant i de tant en tant et trobes zombis que et fan sustus, no! vas amb una cosa sobre uns rails i et van apareixent les imatges de esquelets... i fantasmes de gent morta ballant en un saló. M'agrada molt!
.
Altres? moltes altres... però impossible enumerar-les totes i cadascuna... Tot i així, us poso un parell d'imatges més!:
.

.
I jo!:
(intentant emular al petit Artur i emportar-me l'Excalibur!) :-)
.
Resumint, una manera súper diferent de passar un dissabte! Qui diu que no es poden fer coses ni viatges tenint només els caps de setmana lliures? Amb Ryanair i la cultura del low-cost, tot és possible! ^-^!
.

5 comentaris:

gtauste ha dit...

Molt guapa la foto amb Excalibur! <--A que sabies que ho diria? XD

Anònim ha dit...

Amb Ryanair i la cultura del low-cost, tot és possible! ^-^!

M'ha encantat aquesta frase!!!!! i si.. un disabte diferent però genial!!!!!! em va encantar!!!! i com tu be dius està tot molt ben fet!!!!! ara hem de pensar en un altre viatge... i jo camiaré per tot arreu on em portis!!!! :) si???? ara vaig a intentar passar les fotos al picasa.. aixi les tindras abns de que marxis!!! muuuuuua
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
neus

Anònim ha dit...

Mi vuelo costó 7, aunque con 13 de tasas.

Lo peor de Ryanair y similares es el caos que se monta para subir al avión. Pero bueno, sacas codos y te vas moviendo de un lado al otro y así te vas sacando a la gente que se quiere colar.

A ver si coincidimos en otro...


Virginia M.

Eli Ramirez. ha dit...

Yo siempre intento ponerme de las primeras! me pone triste no tener ventana! XD

Mariaina ha dit...

Que guai Eli. Què bé que t'ho montes :)

Records,

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails