14 de setembre 2009

Can Culleretes: el restaurant més antic de Barcelona

Atenció al restaurant que comento avui perquè NO és un restaurant italià :-)
L'altre dia vaig anar a dinar a Can Culleretes:
.
.
Resulta que no és un restaurant qualsevol: es va fundar l'any 1786 i, segons el famós LLIBRE GUINESS DELS RÈCORDS, es tracta del restaurant més antic de Barcelona i el segon més antic d'Espanya. Oju eh! aviat és dit, això!
.
No és, per res, un restaurant car. La cuina és cassolana i típicament catalana.
.
El carrer per al qual s'hi accedeix és petitet. Si voleu anar-hi, heu de baixar per la Rambla fins a l'altura del c/Boqueria (davant del Liceu) i llavors és el segon carrer a mà dreta.
L'entrada és també força petita, però per dins és un local força gran (inclús tenen espai per sopars de grups i banquets).
.
Tenen menú assequible, tot i que jo em vaig demanar butifarra amb patates.
.
.
Valoració final: 7

Menjar (varietat): 6/10
Menjar (quantitat): 6/10
Menjar (qualitat): 7/10

Preu: 8/10
Servei (personal): 8/10
Ambient del local: 7/10
.

2 comentaris:

GOURMET SÈNIOR ha dit...

Un 7 només per Can Culleretes? Quina aberració!!! No m'estranya, però, Eli... Acostumada com estàs només al menjar italià, i havent tastat simplement una butifarra amb patates, la teva valoració no podia ser de cap manera justa.
La propera vegada hi hauries d'anar amb algú que t'ajudés a interpretar la carta d'aquest restaurant clàssic amb una mica més de seny i coneixement. Potser aleshores modificaries la teva agosarada nota. Hi quedem per sopar?

Eli Ramirez. ha dit...

jajaja
Vaig demanar el que m'agradava!
les patates eren de congelador, però em va agradar molt el plat!! :-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails