29 de setembre 2009

Biblioteca Pública de Ciutadella (Menorca)

Com ja he dit mil vegades, jo aprofito el turisme per fer biblioturisme :-)
Aquesta setmana n'he visitat dues, i avui comento la primera: la Biblioteca Pública de Ciutadella (que pertany a la Xarxa de Biblioteques de Menorca).
.
.
Es tracta d'una biblioteca situada al centre de la ciutat (poble), molt a prop de la catedral. És petitona però mona, amb tot el que necessita per donar servei a la població (si voleu saber-ne més, cliqueu a l'enllaç que us he deixat abans i podreu trobar-hi la relació de serveis, seccions i fons).
.
L'entrada és en un segon pis:
..


.
I sabeu que és el millor-millor-millor de tot?

Que em vaig poder fer el carnet de biblioteca [de visitant-no-resident!] :-) !!!!
.
.

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Aquesta biblioteca està buida??? QUE LA TANQUIN!!!

:-)

Akiko-chan ha dit...

Que mona... ves? A mi no me daría por hacer biblioturismo... pero mola!! *w*

Eli Ramirez ha dit...

No està buida!!! però procuro fer fotos quan no hi ha ningú... (per no semblar friki, saps???) XDDD

:-)

Akiko, anda, sé que lo llevas dentro... en el fondo :)

neus ferrer ha dit...

És molt cuca!!!!! L'altre dia parlavem amb els meus pares i deiem que a veure com serà la de lloret.. a veure si se la currn i queda chula!!!!!!! m'agrada el que fas!!!!! muak!!!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails