05 de setembre 2009

Avui sóc un SuperHeroi

I no, no m'he aixecat amb cap capa voladora ni tampoc llanço raig-X pels ulls...

Simplement que ahir vaig acompanyar a dues amigues a que comprèssin uns llibres la Robafaves de Mataró i al final jo també en vaig sortir amb les butxaques una mica plenes.

I de fet, una de les compres (fora del Robafaves i en una botigueta de llibres majoritàriament descatalogats) va ser un petit conte que, per només dos euros, em demanava a crits que me l'emportés a casa. I jo, sempre faig cas del que criden els llibres!

"Avui sóc un superheroi", de Patricia Geis (Ed.Beascoa).
.
.
Igual l'autora us sona. És il·lustradora i té varis títols publicats (entre ells els de "Niños y niñas del mundo").
El llibre del súper heroi és un petit conte que ensenya als nens i nenes que han d'ordenar l'habitació. Forma part d'una col·lecció què, amb diferents històries i rols, els nens aprenen hàbits típics com anar a dormir a l'hora, banyar-se i sopar.
.
La història és ben senzilla:
.
En Simonet és un nen que té l'habitació feta un caos. Ell no n'és conscient fins que no apareix en Caos, Rei del Desori! i clar, s'espanta molt!!!
Totes les joguines tenen por i volen que s'arregli... i el nen es converteix en... SUPER SIMONET!:

.
I així, -amb l'ajuda del seu súper company Panxulina-, en Simonet aconsegueix acabar amb el Caos i guardar-lo ben plegadet en un calaix :-)
.
I sí, la història no és res fora de lo comú... però no em digueu que les il·lustracions no són una monada!!! :-)
.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails