11 de setembre 2009

11/09: Diada. Visca Catalunya!

Hi ha dies en els quals em sento més catalana que mai.
I avui, evidentment, és un d'aquests dies.
Catalans i catalanes del món: FELIÇ DIADA!
.

.
(Himne dels Segadors, 2006, Escolania de Montserrat i Pascal Comelade)
.
Us animo a posar a lluïr les senyeres al balcó si és que encara a aquestes hores de la tarda no ho heu fet! Jo normalment la poso de seguida, però ahir quan vaig arribar per la nit a casa, vaig veure que ma mare ja s'hi havia adelantat :-):
.
.
Visca Catalunya i Visca el Català!
.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Que maca queda la senyera a casa teva !!!!!! jo no n'he posat... a casa els apre segur que hi és però jo no en tinc cap al pis i no n'he posat!!!!!....
però vaja em seno ben catalana igualemnt.. i com diu tu.. en un dia com avui.. encara més!!!!! VISCA CATALUNYA !!!!!!!!!!!!!
neus

Eli Ramirez. ha dit...

tia ets una petarda, perquè per la ràdio vaig sentir que si anaves a l'Ajuntament te'n regalaven una si ensenyaves el DNI i demostraves que eres de Lloret!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails