06 de juliol 2009

Odio els mosquits

Odio els mosquits. Fa poc m'és d'un any ja vaig dir-ho... però l'odi no ha desaparegut.

Fa un parell de setmanes intentava dormir però em va despertar aquell soroll angoixant: ZzzzZzzzZZZZ ... boh... jo de veritat, que em piquin el que vulguin, però que no s'acostin a volar prop de les meves orelles... és una tortura -_-

Total, vaig obrir les llums diverses vegades per aviam si podia aniquilar-lo... fins que a la tercera o la quarta, li vaig donar un cop de peluche i va morir. Però, que va passar??? doncs que al cap de 5 minust el vaig tornar a sentir. Com podia ser? era el seu amic? Obro el llum i... TAXAN! EL CADAVER JA NO HI ERA! (finalment vaig anar a buscar "flit") ¬¬

Bé, a lo que iba: els mosquits han mutat i ara són mosquits tigre. L'atre dia en vaig trobar un. Tenia puntets i el vaig aixafar. Ara, la seva família busca venjança:
.

Ja sé que no s'aprecia, però això són dues picades que tenen un relleu espectacular. Es com una muntanya enmig de la cama. A la foto ja surt menys vermell perque ha sigut després de passar per la farmacia i comprar-me una pomadeta. Els odio. Molt. Ho diré alt i clar:

ODIO ELS MOSQUITS!!
ODIO ELS MOSQUITS, MOLT!!
.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails