30 de desembre 2020

Que s'acaba l'any!

Sabeu? donava aquest blog per mort però ara penso que potser el faré reviure una miqueta. Ja no tant per les persones que el llegiu, o el llegíeu, hehe, que també! sinó perquè a vegades m'adono que vull recordar algun viatge o alguna exposició i em falten detalls. Tinc mala memòria, descomunal, i almenys tenir un lloc on abocar alguns pensaments i experiències en quatre línies, està bé.

També hi ha un altre tema: al abandonar el meu blog també havia anat abandonant la lectura de blogs amics, una família virtual invisible, ... :-) O sigui que bé, per aquí estaré. A mig gas, o no sé, però aquí estaré. I recuperant la lectura de les coses que expliqueu alguns de vosaltres! Que no morin els blogs ni la petita xarxa que suposen :-)

I bé... que bones festes. Què ha sigut un any de merda. Ho sabem. Espero que aquest 2021 sigui una mica millor (tiro de frases típiques però és el que hi ha). 

Això és una "foto" de la meva família-bombolla, haha

8 comentaris:

Goretti ha dit...

Feliz y esperanzador Año Nuevo

irati ha dit...

Qué bé tornar a llegir el teu blog!
Bon Nadal i millor any 2021 junt amb els teus éssers estimats, en aquest cas "bombolla"!
Una abraçada.
IRATI

mondopunt ha dit...

Molt bé ! Has tornat. M'agrada molt la teva manera d'explicar les coses. Ara ja Bon Any Nou, seguríssim que el 2021 serà molt millor.
Per cert ahir vam rebre el teu sobre. Mooooot macos i ingeniosos.
Montse

Senyal de plana ha dit...

Endavant Eli amb el teu bloc, jo també el vaig tindre uns mesos parat i ara en mica a mica i torno.
Et desitjo que tinguis un millor any i un any amb força creativitat, gràcies per les teves vinyetes de Life of Eli, continua amb elles són molt divertides.

Una abraçada!

jaume

Eli Ramirez ha dit...

Gràcies per la rebuda! :-)

El 2021 serà bo sí o sí!

artur ha dit...

Una bona notícia abans d'acabar aquest maleït any ! La Eli es queda a estones per aquí !!! Bééééééé ;)
Molt bon any nou , una abraçada !!

Sergi ha dit...

El blog és agraït i no es queixa. Si l'omples sovint respondrà com si hi tornes de tant en tant. Ara bé, els usuaris som una altra cosa, i ja ens agrada veure actualitzats els blogs amics. Tot i que tampoc estiguem al 100% com temps enrere. Que tinguis una bona entrada d'any!

roser ha dit...

Eliiiiiiii, quina alegria tornar del poble i trobar-te.
me'n alegro molt!
ptnts

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails