Instinto és una sèrie que podeu trobar a la plataforma Movistar.
Són 8 capítols de 50 minuts i, abans que digueu res, no és Sombras de Grey.... però té bastants punts en comú.
Es ven com a thriller eròtic però en realitat té més suc. Per una part tenim al típic guaperes ricachón que ho té tot menys una infància bonica i això fa que sigui un adult traumat amb problemes de relació i carn de canyó per a psicòlegs. Fins aquí podríem dir que és un calc del Gray, doncs el protagonista visita clubs privats sexuals on s'hi fan tota mena de coses i van amb màscares com la peli aquella del Kubrick.
Però en vull destacar una segona vessant, més humana. Que val, potser igual de tòpica però que li dona més valor a la sèrie: hi apareix una mare que retorna del passat i un germà discapacitat al qui s'estima molt però no sap com fer-s'ho per cuidar-lo. Vale sí. Potser tot és massa tòpic.
Si em permeteu voldria destacar el paper de l'Oscar Casas (nota: els dos germans de la sèrie són germans a la vida real: el Mario Casas i l'Oscar Casas). Doncs bé, l'Oscar interpreta molt bé el seu paper, no com el Mario Casas, que sempre fa d'ell mateix XD.
La sèrie acaba amb un final que no t'esperes gens. I bueno, sembla que Movistar no pensa continuar-la, suposo que per manca de bona audiència.
Altres sèries de Movistar que he vist:
- La Zona. Està bé, però es van obrint fronts i al final tot ho volen tancar ràpid.
- El embarcadero. Aquesta sí que em va agradar :) Va d'un tio amb una doble vida
- Félix. Fluixeta sèrie de ritme lent ambientada a Andorra i on hi surten màfies.
- El día de mañana. La millor sèrie que ha fet Movistar ever.
2 comentaris:
Ja anem malament. Si comences dient que té punts en comú amb Grey, per mi queda descartada completament.
sí, té alguns punts sí...
Publica un comentari a l'entrada