17 d’octubre 2018

[Lectures] Ana de las Tejas Verdes (còmic manga)

He tingut un subidón amb l'Ana de las Tejas Verdes. De petita en vaig veure l'anime (dibuixos animats japonesos) i... m'encantava. Després de gran vaig veure algunes adaptacions de sèries "amb persones reals" (suposo que qui més qui menys, n'ha vist alguna).




El subidón, de fet, va ser l'any passat: us he de confessar que va ser un dels motius que va fer que em fes subscriptora de la plataforma NETFLIX, ja que n'havien emès una nova versió de la sèrie. I bé, enguany he vist la segona temporada i és un amor... i ja us en parlaré un altre dia perquè avui us vull parlar dels CÒMICS

Sí, n'ha sortit una versió manga. 😊😃. Quan vaig donar un cop d'ull a les pàgines ja m'ho va semblar, però ho vaig confirmar amb el sr. Google: l'autora és la Yumiko Igarashi... l'autora de Candy Candy!! (una altre sèrie TOP de la meva infància)


M'encanta com dibuixa els ulls i les expressions


La història en còmic està dividida en 5 VOLUMS i està publicada per Norma Editorial. Els primers tres volums fan referència a la seva vida "infantil-juvenil" (ara no sé si les novel·les són 6 o 7 volums). Després hi ha un quart volum fora de numeració anomenat "Ana, la de Avonlea" i un cinquè -també fora de numeració- que es diu "Ana, la de la isla".


En total al llarg dels cinc còmics veiem els seus inicis al poble, la seva vida universitària i el seu estira-i-arronsa amb l'amor de la seva vida, en Gilbert Grape. No sé si us hauré convençut perquè llegiu aquesta adaptació, però jo l'he gaudit molt-molt-molt, moltíssim.

Ni punyetera idea del que diu, però és tan bona! és divertida i tendre.



LinkWithin

Related Posts with Thumbnails