30 d’abril 2018

Exposició "Biblioteques insòlites" (Arts Santa Mònica)

L'altre dia vaig anar a veure aquesta expo:


Sort que la vaig veure amb una visita guiada i explicada, jeje. Si hagués anat sola... confesso que meitat de les coses se m'haguessin passat per alt.

“Biblioteques insòlites” reuneix en un mateix projecte la idea de “biblioteca infinita”,
insaciable, sempre canviant i oberta a tota mena de coneixements,
amb aportacions realitzades per artistes contemporanis, que a partir de finals de la dècada dels seixanta i fins a l'actualitat,
han revisat la idea de biblioteca, d'arxiu i del llibre com a font inesgotable
de coneixement i s'han interessat per les edicions d'artista,
una modalitat artística que, malgrat la seva aparent marginalitat,
en tots ells ocupa un lloc rellevant en el seu discurs estètic
.
Algunes fotos:



Aquesta d'aquí sota🠷 em va semblar realment interessant: són diferents mesos de l'any i el buidatge de les converses i arxius diversos que tenim al mòbil. Està posat de manera que es pugui percebre -d'una manera molt gràfica- la quantitat d'informació que rebem i enviem cada dia (nota: el pilonet que n'hi ha menys és el que correspon a l'agost)


L'exposició prové de "La casa encendida" de Madrid. A banda de l'espai que ha estat ocupant al Santa Mònica, també tenia una part a l'Ateneu i a ELISAVA. En aquest últim hi vam entrar. 

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails