25 de setembre 2017

[Sèries] Glow


Glow (Netflix) és una sèrie que va sobre lluita lliure - wrestling- femenina. De bones a primeres, per mi, no és una sèrie que em pugui cridar gaire l'atenció.. però després de veure que tothom en parlava força bé, vaig decidir donar-li una oportunitat. I sí, està bé!

Són 10 capítols de mitja horeta cadascun.
El que em va cridar més l'atenció (i per això vaig fer el primer pas) va ser que la sèrie està ambientada als anys 80. Roba fluorescent, cabells encrespats, música bona i llums de neó

Però el que realment enganxa són les protagonistes. Tot comença quan es publica un anunci al diari demanant actrius, sense especificar el motiu. Allà arriba Ruth Wilder, actriu sense èxit, i es troba amb centenars de dones més. Quan els hi diuen que és per a un programa de lluita lliure femenina per públic masculí, més de la meitat abandonen la sala... les que queden, faran un casting.

I bé, així és com, més o menys, seguirem la vida de 12 noies al llarg de 10 capítols. Cada una amb la seva història i la seva personalitat. I no explico massa més per no desvetllar els detalls, però crec que és una sèrie entretinguda, divertida i tendre a parts iguals. Li podeu donar una oportunitat sense por a equivocar-vos.

2 comentaris:

pons007 ha dit...

Jo li puc donar una oportunitat? No, jo no li donaré cap oportunitat.

Eli Ramirez ha dit...

xD home, tu que mires tantes sèries t'ho podries plantejar :P

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails