08 de juliol 2017

Restaurant de la setmana: Giorgio

Fa unes quantes setmanes vaig quedar amb uns amics per sopar. Estàvem pel centre, volíem provar un lloc nou i que tingués descompte... així que vam obrir el Google i vam mirar a veure que hi havia pels voltants (zona fàcil, també cal dir-ho). I vam anar a petar a un restaurant italià, el Giorgio, a tocar de Plaça Urquinaona.

El nom ja ho deixa intuir: es tracta d'un restaurant italià. Em va sorprendre bastant no coneixe'l gens, ja que m'agraden molt els restaurants italians... vaig preguntar i em van dir que portaven un any obert, més o menys. 


Érem cinc persones i ens van fer seure en una taula rodona força ample. El local en sí no és petit, al contrari, i em va agradar moltíssim la decoració. El vaig trobar un lloc agradable, per celebrar-hi algun sopar de tant en tant. Fan pizzes, pasta, rissottos... vaja, lo que vindria a ser el menjar italià que tots coneixem, jaja. Jo vaig triar una pasta que crec que no havia provat mai: amb salsa de pistatxo (=festuc). He de dir que quan vaig veure els plats dels meus amics em vaig sentir "estafada" perque els seus eren molt grans i el meu, força petit (vull dir, amb pocs raviolis si ho comparo amb la resta). Però he de dir, també, que quan vaig acabar ja vaig entendre el motiu: atipa força! Tot i així, tampoc és allò que t'inflis massa, perquè vaig agafar una pannacotta de postre (i normalment si ja estic molt plena la panna cotta no m'entra). Jjeje.

Per cert si mireu la web (oficial) surten unes fotos que no sé d'on són 😐 jaja el lloc és aquest, l'entrada està al costat de la mítica copisteria d'urquinaona:


👉 GIORGIO
📧 Ausiàs Marc, 3
📞 93.317.01.25
💶 Uns 15 euros per persona (però duiem descompte de restaurantes.com o similar). Fan un menú migdia de 13 euros.

2 comentaris:

pons007 ha dit...

n'hi havia menys però atipava, d'acord, però era bo o no?

Eli Ramirez ha dit...

sí sí :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails