03 de juliol 2017

Coneixent Lisboa en família

Fa unes quantes setmanes vaig anar a Lisboa. No havia anat mai :-)

Em va agradar molt. Li vaig trobar un aire decadent que em va fer recordar molt a certes ciutats italianes. És una llàstima que totes aquestes coses -amb el temps- es vagin perdent.

Va ser un viatge familiar:


Amb això vull dir que no vam poder veure moltes coses, però deu ni dó. No van faltar els clàssics imperdibles (Torre de Belem / Mosteiro dos Jerónimos) ni tampoc les caminades per les contínues pujades i baixades de la ciutat. Fins i tot un sopar amb fados en directe, en plan turista (però és que hi havia una zona plena de restaurants amb cantants) :-)

Els impressionants jerónimos

Els tramvies aquests històrics són molt macos també, sobretot sinó els agafaves en hora punta ni en rutes molt turistejades. 


Per últim (sense allargar-me massa) us parlaré d'un MAL RECORD que m'emporto de la ciutat 😝. Veieu aquest gelat tan bonic? El veieu bé?? Té bona pinta, eh?? DONCS NO! Tenia un gust fantàstic i dolcet fins que la meva llengua va topar amb una cosa rugosa, aspre... I QUAN MIRO... VA I M'HI TROBO UNA MENA DE "polilla" asquerosa. Maleït siga 😭


4 comentaris:

XeXu ha dit...

Bestioles en el gelat a banda, Lisboa és una bona destinació per passar-hi uns dies. I si és en època de no tanta calor, millor.

Eli Ramirez ha dit...

Sí, cert. Espero poder tornar-hi algun dia no molt llunyà!

Anònim ha dit...

jajajaja que bo el teu comentari sobre el gelat, Eli! a part d'aquest petit mal record, queda't amb que Lisboa és una ciutat preciosa, els Jerónimos i Belem, espectaculars, i amb un caire antic que enamora, (almenys a mi em va encantar quan hi vaig estar fa anys) i si a més pots assistir a un recital de fados en directe mentre prens algo tranquilament amb les típiques espelmetes enceses que posen a cada taula per crear més ambient... posa la pell de gallina ;-)

(LAURA)

Eli Ramirez ha dit...

ejejeje si, lo del gelat m'ho prenc com una anècdota. Jo que vaig fer-li la foto tan feliç!!!
em quedo amb els bons records, que són molts- I la ciutat, preciosa, sí!

Molts records laura!!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails