12 de juny 2017

[Sèries] Anne of Green Gables (Ana de las Tejas Verdes)

He fet un nou pas a la meva vida. M'he posat el NETFLIX. Ara veig sèries, o sigui, més sèries... que fins ara amb prou feines mirava LA RIERA, ijijij.

La primera que he vist és la nova adaptació de ANA DE LAS TEJAS VERDES


És una nova versió que han fet.
Jo he de reconèixer que mai he llegit el llibre (bé, llibres, són molts). Ja em sap greu, ja. Potser és hora que ho faci... el cas és que de petita vaig veure l'anime. Qui no el recorda? Els que sou de la meva quinta, segur que sí:



Després van fer una altra versió (bé, més d'una) però una especialment, ja que la van passar diverses vegades per TV3.

La nova edició de la sèrie és més de lo més, però no està malament tornar a veure aquest tipus d'històries. Trobo que els actors i actrius escollits estan molt ben encertats: sobretot ella, la protagonista, i també els seus dos "pares" adoptius: el Matthew i la Marilia. És tot molt bonic. Els paisatges, sobretot.

La primera temporada només són 7 o 8 capítols, se'm va passar volant. Hi veiem l'arribada de l'Anne Shirley i com s'adapta al seu nou entorn, que no li és gens fàcil. De novetat potser veiem més coses del seu passat, lo malament que li ha anat la vida... També (i això no recordo si a les altres versions passava) es fa "hincapié" al passat dels dos germans (Matthew / Marilia). He trobat que té una vessant molt humana. 

No sé, m'ha agradat molt i ja tinc ganes de veure més temporades, espero que les facin i que continuiin la saga completa. Ara ja només em falta buscar els llibres a la biblioteca i començar-los a llegir! ;-)


2 comentaris:

Conxa M. ha dit...

Precisament aquests dies estic amb l'Ana de las tejas verdes en versió audiobook. Me l'he baixat de la col·lecció dels audiobooks de les biblioteques de la diputació i m'agrada molt com està "llegit". Si vas molta estona en cotxe o tren, és una bona opció.

Eli Ramirez ha dit...

Mai he provat lo dels audiobooks, però vist així sembla bona opció. :) Potser me'l baixo per provar-ho, ni que sigui un!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails