15 de juny 2017

Passejant per Lleida

Hi ha llocs de Catalunya, MOLTS, que no conec. Potser més que molts podria dir "masses". Per no conèixer no havia anat ni tan sols a Lleida...

Però bé. Com que sóc jove (ehem) i encara em queden, espero, molts anys per davant... doncs espero que poc a poc ho aniré arreglant ^_^. I fa poc vaig anar a Lleida. Un aperitiu de Lleida, si més no.

L'estàtua de l'Indíbil i el Mandoni ens va donar la benviguda a la ciutat. Feia sol.

Vam arribar a mig-matí i justament hi havia una festa de moros i cristians (va ser fa tres setmanes o així, no sé). I mira, almenys ja que vas a visitar una ciutat... doncs si fan una festa típica millor que millor :-)

Per tant, ens vam posar en un cantonet de carrer i vam veure desfilar els uns i els altres. Després ens vam asseure en una terrasseta i vam fer un vermutet amb música de fondo (una mena de garrotín, que diuen per allà).

La veritat és que vaig veure poca ciutat, per això he dit que va ser un "aperitiu de Lleida", però m'hi vaig sentir molt a gust i em vaig quedar amb ganes de tornar i fer-ho aviat... perquè no vam poder entrar a la Seu Vella ^^U Per la tarda estava tancat i com que pel matí ja vam arribar que ens vam posar a veure la desfilada, doncs res. Un altre dia serà! :) Això sí, vam anar fins allà i vam fer una copa a un bar que hi ha a dins (ara no recordo el nom, però tenia nom d'any). De fet hi havia molt d'ambient perquè per la tarda hi havia batalla de moros VS cristians. També s'ha de dir que es fa trampa i està pactat perquè cada any guanyi un o altre... és a dir, s'ho van alternant.


En fi, lo dit: Lleida, espera'm, que aviat torno a veure't.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails